کارگردان هالیوود از بالیوود الهام می گیرد

به گزارش اخبار ورزشی، ماجرای الهام دریافت باز لورمان کارگردان سرشناس هالیوود از یک فیلم قدیمی بالیوودی برای ساخت مولن روژ در برادوی و عشق به اولین فیلم بالیوودی.

کارگردان هالیوود از بالیوود الهام می گیرد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، هنگامی که باز لورمان کارگردان هالیوود برای انجام تحقیق در خصوص اپرای خود در سال 1993 با نام رویای نیمه شب تابستان به هند سفر کرد، به طور غیر منتظره ای عاشق اولین فیلم بالیوودی شد که دیده بود.

وی در مصاحبه با گوردون کاکس در واریتی گفت: آنچه در خصوص این تجربه باورنکردنی بود، این بود که 2000 نفر در یک سینما حضور داشتند، اما این فرم کار می توانست درامی کاملاً جدی داشته باشد.

لورمان از داستان پردازی این فیلم بالیوودی به شکلی ارزشمند الهام گرفت که بر فیلم های موزیکال های او از جمله رومئو و ژولیت و مولن روژ تأثیر گذاشت.

او با عشق به تئاتر های موزیکال امیدوار بود که روش های جدیدی را برای انتقال عناصر منحصر به فرد آن بر روی صحنه به نمایش بگذارد.

این کارگردان سرشناس هالیوودی گفت: من علاقه زیادی به رشد و ترقی آثار موزیکال داشتم. من همواره فکر می کردم، اگر به آن نگاه کنید، موزیکال ها فرمی دارند که براساس چگونگی رمزگشایی فرم موسیقی در یک دوره زمانی معین شکل می گیرند.

اگرچه دو سال پیش مولن روژ در برادوی شروع به کار کرد، با این وجود لورمان معتقد است که داستان بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد، به خصوص در یک سال پرچالش برای تئاتر های برادوی، تئاتر های محلی و بین المللی.

با این حال، او به هنرمندان جوانی امیدوار است که همچنان به وسیله فرم های مختلف هنری داستان های رو به تعالی را ادامه می دهند.

لورمان اضافه نمود: اوضاع بد است. شکسپیر می دانست که وقتی مجبور شدی سالن های تئاتر را تعطیل کنی یعنی اوضاع بد است بنابراین من فکر می کنم ایده آرمان های خلاقانه و مبارزه برای اجرای یک نمایش و روایت داستانی که به آن اشاره دارد همان چیزی است که روح انسان را تعالی می بخشد.

الکس تیمبرز کارگردان، جان لوگان نویسنده، جاستین لوین موسیقی و سونیا تایه طراح حرکات، اعضای تیم نمایش مولن روژ که نامزد تونی شد، در خصوص اقتباس داستان از سینما به صحنه تئاتر بحث کردند و گام به گام نمایش را پیش بردند.

سپس بازیگران نمایش مولن روژ از جمله کارن اولیوو (هنرپیشه در بلندی ها و داستان وست ساید) به تیم پیوستند. او در خصوص تجربه خود از خلق شخصیت ساتین به عنوان انسانی پیچیده که متمایز از ساتنی است که نیکول کیدمن در فیلم به تصویر کشیده، صحبت کرد.

دنی بارستاین از سرشناس های تئاتر برادوی گفت: مولن روژ به من اجازه داد تا شخصیت پدری کثیف و خیانتکار را خلق کنم و از این طریق حتی با بعضی از جنبه ها و ناشناخته های درونی خودم آشنا شوم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1165

به "کارگردان هالیوود از بالیوود الهام می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان هالیوود از بالیوود الهام می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید