کارگروه پاسداری از آیین های پهلوانی و زورخانه ای تشکیل می گردد

به گزارش اخبار ورزشی، فرهاد نظری مدیرکل دفتر ثبت آثار تاریخی درباره لزوم توجه ویژه به آئین های پهلوانی به خبرنگاران گفت: آئین های پهلوانی و زورخانه ای از مهم ترین، کهن ترین، و ارزشمندترین مصادیق میراث ناملموس ایران است که در سال 2010 در فهرست معرف میراث جهانی ناملموس به ثبت رسید.

کارگروه پاسداری از آیین های پهلوانی و زورخانه ای تشکیل می گردد

جهت دریافت خدمات قیمت طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

نظری ادامه داد: از سویی در راستای پاسداری از این میراث ارزشمند، کارگروه ملی میراث فرهنگی ناملموس با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون پهلوانی و زورخانه ایی جمهوری اسلامی ایران، وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری، وزارت آموزش و پروش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما و دیگر اعضای مرتبط کارگروه در سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: موضوع این جلسه مروری بر اقدامات پاسدارانه اجرا شده و همکاری برای انجام اقدامات پاسدارانه آینده است. همچنین سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با همکاری وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون پهلوانی و زورخانه ایی، و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال های گذشته اقدامات ترویجی پاسدارانه ای انجام داده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 646

به "کارگروه پاسداری از آیین های پهلوانی و زورخانه ای تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگروه پاسداری از آیین های پهلوانی و زورخانه ای تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید