کشف 20 میلیارد ریال کالای قاچاق در بزرگراه آزادگان

به گزارش اخبار ورزشی، رئیس پلیس امنیت مالی تهران عظیم از توقیف 4 دستگاه نیسان حامل 20 میلیارد ریال کالای قاچاق طی یک عملیات هدفمند پلیسی در حوالی عظیمراه آزادگان خبرداد.

کشف 20 میلیارد ریال کالای قاچاق در بزرگراه آزادگان

با ما همراه باشید و درباره خرید متعادل بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از صدا وسیما؛ سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت مالی تهران عظیم از توقیف 4 دستگاه نیسان حامل 20 میلیارد ریال کالای قاچاق طی یک عملیات هدفمند پلیسی در حوالی عظیمراه آزادگان خبرداد.

وی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی و تکمیل تحقیقات پلیسی، ماموران انتظامی پایگاه جنوب پلیس امنیت مالی تهران از انتقال مقادیر کالای قاچاق از یک انبار کالا واقع در صباشهر به تهران آگاه شدند و در یک عملیات پلیسی، پیروز شدند 4 دستگاه نیسان حامل کالای قاچاق را در عظیمراه آزادگان شناسایی نمایند.

وی اضافه کرد: با توقیف خودرو و بازرسی از آن ها تعداد 210 قلم لوازم خانگی قاچاق از قبیل: 20دستگاه ماشین لباسشویی و ظرفشویی، 24دستگاه چرخ گوشت و 166 دستگاه سایر لوازم برقی آشپرخانه فاقد بارنامه و مجوز های گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت مالی تهران با اشاره به دستگیری راننده خودرو ها ادامه داد: متهمان در تحقیقات مقدماتی اظهار داشتند که این اموال متعلق به آن ها نبوده و از اصالت و قاچاق بودن و یا نبودن این کالا ها آگاه نیستند و صرفا به ازای دریافتی حق الزحمه ای از بابت کرایه خودرو، کالا ها را از صباشهر بارگیری و قصد انتقال این اموال را به خیابان شوش و امین حضو داشتند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه بلافاصله کارآگاهان این پلیس تحقیق برای شناسایی مالک خودرو را شروع کردند، توضیح داد: هویت مالک اموال و محل تردد وی شناسایی و با هماهنگی های قضائی متهم هنگام تردد در محدوده میدان انقلاب دستگیر شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با دستور قضائی کلیه اموال مکشوفه تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد و کارشناسان ارزش ریالی این اموال را 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

به گفته سرهنگ گودرزی هر 5 متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1581

به "کشف 20 میلیارد ریال کالای قاچاق در بزرگراه آزادگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 20 میلیارد ریال کالای قاچاق در بزرگراه آزادگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید