کیفیت بناهای مسکونی درحاشیه های بجنورد نگران کننده است

به گزارش اخبار ورزشی، خبرنگاران: نماینده برنامه اسکان بشر ملل متحد در ایران گفت: کیفیت و شرایط بناها و ساختمان های اجرا شده در حاشیه های بجنورد نگران کننده است.

کیفیت بناهای مسکونی درحاشیه های بجنورد نگران کننده است

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران از بجنورد، سیامک مقدم در بازدید از مناطق حاشیه شهر بجنورد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ساختمان ها از مصالح سنگین ساخته شده اند و با بروز زلزله نسبتا شدید تلفات اقتصادی و جانی شدیدی در این مناطق احتمال دارد.

مقدم اضافه کرد: شهر بجنورد زلزله خیز بوده و ساختمان های حاشیه شهر بجنورد تحمل زلزله را ندارد.

نماینده برنامه اسکان بشر ملل متحد در ایران، نامناسب بودن شرایط بهداشتی، آب و معابر را از دیگر مسائل حاشیه نشینان بجنورد عنوان نمود.

مقدم ارائه تجربیات و خدمات کارشناسی را از اهداف سفر به بجنورد بیان کرد و گفت: از 6 ماه گذشته فعالیت خود را بر روی مسائل حاشیه شهر شروع نموده ایم و مناطق حاشیه شهر بجنورد و سبزوار از جمله شهرهایی هستند که فعالیت خود را به صورت پایلوت بر روی آن قرار داده ایم.

نماینده برنامه اسکان بشر ملل متحد در ایران اظهار کرد: البته در حریم شهر بجنورد به دلیل این که ساختمان های نوساز، استانداردها را رعایت نموده اند شرایط بهتر است اما شرایط ساختمان های قدیمی که استاندارد را رعایت ننموده اند، نگران کننده است.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 770

به "کیفیت بناهای مسکونی درحاشیه های بجنورد نگران کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت بناهای مسکونی درحاشیه های بجنورد نگران کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید