گل الریان ذهن پرسپولیس را بهم نریخت، تا لحظه آخر تسلیم نمی شویم

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی پس از پیروزی سه بر یک شامگاه شنبه پرسپولیس مقابل الریان قطر در هفته دوم گروه E لیگ قهرمانان 2021 آسیا گفت: گلی که ابتدا خوردیم کار را برای ما سخت کرد و سعی کردیم در ادامه بازی نتیجه را جبران کنیم.

گل الریان ذهن پرسپولیس را بهم نریخت، تا لحظه آخر تسلیم نمی شویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: به بازیکنان تیمم ابتدا تبریک می گویم که اینچنین جنگیدند و نتیجه باخت را با پیروزی عوض کردند. در نیمه اول بازی تقریباً برابر بود اما در نیمه دوم همه چیز معین شد. بیشتر اتفاقات بازی در این نیمه رقم خورد.

وی یادآور شد: بازی را در نیمه دوم خیلی خوب آغاز کردیم. با ذهنیت برد وارد زمین شدیم. اعتماد به نفس خوبی داشتیم. وقتی گل خوردیم اعتماد به نفس ما به هم نریخت و از لحاظ ذهنی خودمان را آماده کردیم و توانستیم سه گل بزنیم. این نتیجه حاصل کار تیمی ما بود.

یحیی درباره عملکرد بازیکنان این تیم توضیح داد: باز هم از آنها تشکر می کنم که حتی برای زدن گل چهارم هم کوشش کردند. این برد را به تمام طرفداران تقدیم می کنیم و انشاالله بتوانیم این فرایند را ادامه دهیم.

سرمربی سرخپوشان درباره شانس صعود این تیم اضافه نمود: ما تیم خوبی هستیم و تا لحظه آخر تسلیم نمی شویم. انگیزه زیادی برای طرفداران خود داریم. می خواهیم آنها شاد باشند. پارسال در آسیا هم خوب بودیم و سال جاری هم عملکرد قابل توجهی داشتیم. پرسپولیس چندسال است عملکرد خوبی در این رقابت ها داشت.

وی ادامه داد: به نظرم همه تیم ها که حضور دارند هزینه های خیلی زیادی کردند و دنبال قهرمانی هستند. ما هم شانه به شانه با آنها حرکت می کنیم. شرایط باید از هر لحاظ فراهم گردد مسائل نیز رفع گردد تا این اتفاق بیفتد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1469

به "گل الریان ذهن پرسپولیس را بهم نریخت، تا لحظه آخر تسلیم نمی شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل الریان ذهن پرسپولیس را بهم نریخت، تا لحظه آخر تسلیم نمی شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید