یگان ویژه زنان پلیس راه اندازی می گردد

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران؛ سردار حسن کرمی در جمع کارکنان واحد زنان یگان های ویژه نیروی انتظامی، از عملیاتی شدن تعدادی از واحدهای زنان در یگان های ویژه سراسر کشور اطلاع داد و اضافه کرد: واحدهای عملیاتی زنان در تهران و 9 استان کشور در سه ماهه اول امسال عملیاتی خواهد شد و ان شاء الله در آینده نزدیک در سایر استان ها تشکیل می گردد.

یگان ویژه زنان پلیس راه اندازی می گردد

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی ادامه داد: حضور واحدهای عملیاتی زنان در مأموریت های آینده یگان ویژه نقش مژثری خواهد داشت و خلاء های گذشته در برخورد با ناامن کنندگان شهرها را مرتفع خواهد نمود.

وی، زیرساخت های فرهنگی و اعتقادی را از ملزومات واحد زنان دانست و توضیح داد: حفظ و ارتقای روحیه جهادی و انقلابی از اولویت های مهم است و از این رو برنامه های فرهنگی و اعتقادی کارکنان باید همیشه مد نظر فرمانده واحد زنان باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به لزوم ساماندهی، آموزش و تجهیز واحد زنان در یگان های ویژه سراسر کشور، اظهار داشت: باید آمادگی های عملیاتی، جسمانی و علمی ـ بصیرتی اولویت اصلی فرماندهان باشد و همیشه به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

لازم به ذکر است سرهنگ دوم فاطمه سلطانی نسب؛ فرمانده یگان ویژه زنان در این بازدید ضمن ارائه برنامه های اجرایی از آمادگی های یگان زنان، گزارشی ارائه کرد.

آخرین اخبار مالی را از کانال تلگرام خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تسنیم

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1496

به "یگان ویژه زنان پلیس راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یگان ویژه زنان پلیس راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید