هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری برگزار می گردد

به گزارش اخبار ورزشی، تهران-خبرنگاران- هشتمین دوره نمایشگاه اینوتکس از 19 تا 22 خردادماه سال 98 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با شعار اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف برگزار می گردد .

هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری برگزار می گردد

به گزارش روز پنجشنبه گروه علمی خبرنگاران ، معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس گفت : هدف گذاری اصلی نمایشگاه در دور آینده خود، افزایش تعامل بین سرمایه گذاران و استارت آپ ها و شرکت های فناور، افزایش میزان مشارکت و همکاری های دوجانبه و چندجانبه بین شرکت ها و استارت آپ ها با یکدیگر و نیز فراوری و ارائه محتوای ناب و آنالیز چالش های این اکوسیستم است.

اکبر قنبرپور اضافه کرد: به منظور دستیابی به این اهداف، بیش از 400 استارت آپ، شرکت فناور، شتابدهنده، پارک فناوری، مخترع، مرکز رشد، سرمایه گذار خطرپذیر، منتور و مشاور همراه با ارائه کنندگان خدمات کسب وکار در نمایشگاه حضور دارند و بیش از 8000 نفر نیز از نمایشگاه بازدید خواهند داشت و رویدادها و بخش های مختلفی نیز در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس همچنین به برگزاری اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه، با همکاری کمیسیون مالی و اجتماعی سازمان ملل متحد (ESCAP) اشاره نمود و اضافه کرد: برگزاری این مجمع به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در دومین کمیته نوآوری ESCAP به تصویب رسید و با توافقات شکل گرفته با سازمان ملل متحد، این مجمع میزبان سیاست گذاران عرصه علم و فناوری از 63 کشور دنیا هم زمان با اینوتکس 2019 در محل نمایشگاه خواهد بود.

قنبرپور با اشاره به برگزاری اولین مجمع پیشگامان اقتصاد دانش بنیان هم زمان با نمایشگاه اینوتکس توضیح داد: نمایشگاه اینوتکس در سال آینده، میزبان اولین گردهمایی بزرگ ترین شرکت های دانش بنیان و سرمایه گذاران و عناصر اصلی این اکوسیستم به عنوان هسته اصلی تحول و پیشرفت کشور می باشد.

وی ضمن دعوت از تمامی بازیگران اکوسیستم استارت آپی و فناوری کشور برای حضور در نمایشگاه، اعلام کرد فرایند ثبت نام در نمایشگاه از 25 اسفندماه جاری آغازشده و تا 5 اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت و علاقه مندان برای دریافت غرفه می توانند به سایت رسمی نمایشگاه به آدرس www.inotex.com مراجعه کنند.

علاقه مندان برای اطلاع از آخرین اخبار مرتبط با نمایشگاه اینوتکس، می توانند به صفحه رسمی اینوتکس در فضای مجازی به نشانی @inotexevent مراجعه کنند.

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) طی هفت دوره خود، میزبان استارتاپ ها و شرکتهای فناور زیادی از کشورهای مختلف بوده است. این نمایشگاه در طول 7 دوره گذشته خود میزبان بیش از 1000 شرکت کننده (غرفه دار) از 25 کشور مختلف بوده است و اهدافی همچون تبادل فناوری میان شرکتهای خصوصی، سرمایه گذاری مشترک، مشارکت در پروژه های تحقیق و توسعه و ... را دنبال نموده است.

**1058

منبع: ایرنا
انتشار: 6 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 80

به "هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید