تور فرانسه ارزان: 3 هزار کادر درمان فرانسه به علت امتناع از دریافت واکسن کرونا تعلیق شدند

به گزارش اخبار ورزشی، اولیویه وران، وزیر بهداشت فرانسه گفت که حدود 3 هزار نیروی کادر درمان این کشور به علت امتناع از دریافت واکسن کووید-19 قبل از انتها مهلت مشخص شده از سوی دولت، از کار تعلیق شده اند.

تور فرانسه ارزان: 3 هزار کادر درمان فرانسه به علت امتناع از دریافت واکسن کرونا تعلیق شدند

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، وی به رادیو آرتی ال گفت: حدود 3 هزار تعلیق برای کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی که هنوز واکسینه نشده اند اعمال شد.

وزیر بهداشت فرانسه تاکید نمود که تداوم مراقبت، امنیت در مراقبت و کیفیت در مراقبت در همه بیمارستان ها و مراکز دارویی-اجتماعی (با تعلیق کادر درمان واکسینه نشده) تضمین شد.

وی توضیح داد که بخش درمانی 2.7 میلیون نیرو دارد و تعداد زیادی از 3 هزار نیروهای تعلیق شده هم به طور موقت تعلیق شده اند. تعلیق ها بیشتر روی کارکنان بخش های حمایتی تاثیر می گذارد و تنها چند پزشک در میان آن ها وجود دارد.

وران بعلاوه اظهار داشت که در این مرحله ده ها استعفا در کشور ثبت شده است با این حال بسیاری پس از ضرب الاجل دولت تصمیم گرفتند واکسن بزنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1665

به "تور فرانسه ارزان: 3 هزار کادر درمان فرانسه به علت امتناع از دریافت واکسن کرونا تعلیق شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: 3 هزار کادر درمان فرانسه به علت امتناع از دریافت واکسن کرونا تعلیق شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید