6 سایت ورزش هوایی در اردبیل راه اندازی می گردد

به گزارش اخبار ورزشی، محمدعلی پهناور در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با آنالیز کارشناسی و بازدیدهای مکرری که از مکان های مختلف در شهرستان ها اجرا شده، این شش محل برای راه اندازی سایت های پروازهای هوایی انتخاب و قرار است با همکاری مسئولان کشوری، استانی و فدراسیون شاهد راه اندازی این سایت های ورزشی باشیم.

6 سایت ورزش هوایی در اردبیل راه اندازی می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی استان اردبیل را دارای ظرفیت بی نظیر و منظرگاه های طبیعی اعم از دریاچه ها، کوه ها و دشت های پرجاذبه اظهار داشت و گفت: این فضاها می تواند برترین شرایط را برای علاقمندان به وجود آورد تا از ورزش مفرح و پرجاذبه هوایی استقبال شده و روز به روز شاهد توسعه این ورزش پرهیجان باشیم.

رئیس انجمن های ورزشی استان اردبیل توضیح داد: در منطقه دمسغرلوی نیر یکی از این سایت ها در فضای مناسب راه اندازی خواهد شد و در کنار آن در شهرستان های خلخال، مشگین شهر، اردبیل و بعلاوه گرمی راه اندازی سایت های پرواز هوایی را شاهد خواهیم بود.

پهناور اضافه کرد: قطعاً با راه اندازی این سایت ها و مکان حضور جوانان و نوجوانان برای انجام ورزش های هوایی شرایطی مساعد برای حضور گردشگران و توسعه توریسم ورزشی مهیا می گردد تا از ظرفیت استان در این بخش بتوانیم بیش از گذشته استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1601

به "6 سایت ورزش هوایی در اردبیل راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 سایت ورزش هوایی در اردبیل راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید