آخرین خبرها از نمایشگاه بین المللی کتاب ، ضوابط و مقررات نو اعلام شد

به گزارش اخبار ورزشی، در حالی مکان سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هنوز تعیین نشده است که سخنگو و قائم مقام نمایشگاه از شروع ثبت نام ناشران برای حضور در این دوره از نمایشگاه، از ششم اسفند ماه امسال خبر می دهند.

آخرین خبرها از نمایشگاه بین المللی کتاب ، ضوابط و مقررات نو اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد برگزاری سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، علی رمضانی - سخنگو و قائم مقام سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران - با بیان این که ثبت نام ناشران داخلی برای حضور در سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ششم اسفند 1401 شروع می گردد، گفت: ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه می توانند با مراجعه به سامانه ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

او با اشاره به شیوه برگزاری این دوره از نمایشگاه اظهار داشت: سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به دو شکل فیزیکی و مجازی برگزار خواهد شد و ناشران برای حضور در این نمایشگاه در یک درگاه ثبت نام می نمایند و هر ناشر مجاز است با توجه به ضوابط و مقررات نمایشگاه در هر دو شکل نمایشگاهی(فیزیکی و مجازی) یا صرفا در شکل مجازی شرکت کند.

سخنگو و قائم مقام سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مطرح کرد: سال مبنای عرضه کتاب برای فروش در شکل فیزیکی این دوره از نمایشگاه، کتاب های منتشر شده سال 1398به بعد و در شکل مجازی کتاب های منتشر شده سال 1392به بعد خواهد بود.

رمضانی با تاکید بر اینکه ناشران متقاضی حضور در سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای اعلام وصول کتاب های خود اقدام نمایند، گفت: ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مرکز پاسخگویی نمایشگاه با شماره های 91006363-021 داخلی های317 ، 319 ، 320 ، 321 و 02166466290 و 02166467615 تماس بگیرند.

علی رمضانی در سرانجام درخصوص زمان و محل برگزاری این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرح داد و گفت: سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اردیبهشت ماه 1402 برگزار و مکان برگزاری آن پس از اعلام نظر دستگاه های مسئول، اطلاع رسانی می گردد.

  • اجرای موسیقی جنجالی در کتابخانه ملّی | واکنش سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2086

به "آخرین خبرها از نمایشگاه بین المللی کتاب ، ضوابط و مقررات نو اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبرها از نمایشگاه بین المللی کتاب ، ضوابط و مقررات نو اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید