ابراز تاسف کمک داور از اشتباه جنجالی اش، قصد و غرضی نداشتم

به گزارش اخبار ورزشی، سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به آفساید اعلام شدن گل این تیم در بازی روز گذشته مقابل نساجی، گفت: کمک داوری که گل فولاد را آفساید اعلام کرد بعد از بازی در فرودگاه ابراز تاسف داشت و مطرح نمود که در این صحنه اشتباه کردم و برای اولین بار است که چنین تصمیم اشتباهی را می گیرم و واقعا قصد و غرض هم نداشتم.

ابراز تاسف کمک داور از اشتباه جنجالی اش، قصد و غرضی نداشتم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سیدمحمد علوی درباره آفساید اعلام شدن گل این تیم در بازی با نساجی که باعث شد فولادی ها با شکست زمین را ترک کنند، اظهارکرد: متاسفانه داوری باعث شد، به حداقل امتیاز بازی نرسیم. کمک داوری که گل فولاد را آفساید گفت بعد از بازی در فرودگاه ابراز تاسف داشت و عنوان کرد که در این صحنه اشتباه کردم و برای اولین بار است که چنین تصمیم اشتباهی را می گیرم و واقعا قصد و غرض هم نداشتم.

وی گفت: به هر حال ما نمی گوییم این اشتباه عمدا بوده و می گوییم، سهوا، اما حق تیم فولاد خورده شد. فولاد برای سفر به قائم شهر و بازی با نساجی هزینه های زیادی را متحمل شده بود و تنها هدف ما رسیدن به نتیجه مطلوب مدنظرمان بود اما بعد با یک اشتباه این چنینی، به حق خود نرسید.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: همین یک امتیاز نیز می توانست در ادامه راستا به ما کمک کند، همان طور که می دانید فصل گذشته تیم فولاد به خاطر یک امتیاز کمتر نتوانست به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و راهی پلی آف شد.

وی تاکید کرد: پس همین اشتباهات داوری، حق یک تیم را ضایع می کند و متاسفانه برای چندمین بار است که این اشتباهات گریبانگیر باشگاه فولاد می شود. البته با عذرخواهی داور، مشکل حل نمی شود زیرا فولاد مجموعه بزرگی از هوادار را دارد که باید جوابگوی آن ها نیز باشیم و این عذرخواهی حق هوادار و باشگاه و همچنین تلاش کادرفنی و بازیکنان را نمی دهد. امیدوارم کمیته داور نگاه خوبی به تیم های شهرستانی داشته باشد و حق این تیم ها با چنین اشتباهاتی ضایع نشود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1508

به "ابراز تاسف کمک داور از اشتباه جنجالی اش، قصد و غرضی نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز تاسف کمک داور از اشتباه جنجالی اش، قصد و غرضی نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید