تور اروپا: اتحادیه اروپا تحقیق در خصوص خرید ای.آر.ام به وسیله ان ویدیا را متوقف کرد

به گزارش اخبار ورزشی، رگولاتوری های ضدانحصار اتحادیه اروپا به طور موقت تحقیق در خصوص کوشش شرکت ان ویدیا برای خرید شرکت تراشه ساز انگلیسی ای آر ام را متوقف نموده اند.

تور اروپا: اتحادیه اروپا تحقیق در خصوص خرید ای.آر.ام به وسیله ان ویدیا را متوقف کرد

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، این معامله بزرگترین توافق برای خرید تراشه در دنیا محسوب می گردد که موجب شده نگرانی در خصوص تبعات آن روز به روز افزایش یابد.

ناظران بازار می گویند ان ویدیا با انجام این خرید به قدرتی انحصارگر در حوزه سخت افزار مبدل شده و رقبای خود را به حاشیه می راند. به نظر می رسد توقف تحقیقات در خصوص خرید مذکور ناشی از تبعات انتشار ویروس کرونا باشد که جمع آوری اطلاعات در این زمینه را به دلیل اعمال قوانین قرنطینه و کمبود کارکنان فعال در سازمان های مختلف سخت می نماید.

کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده نیز شکایتی را در این زمینه تنظیم نموده و کوشش دارد از خرید ای آر ام انگلیسی به وسیله ان ویدیای آمریکایی جلوگیری کند. ان ویدیا در حال حاضر هم بزرگترین سازنده تراشه های گرافیکی و هوش مصنوعی (AI) در دنیا است.

این اقدام ایالات متحده دو ماه پس از آن صورت گرفت که ناظر رقابت اتحادیه اروپا هشدار داد توافق مذکور می تواند قیمت ها را افزایش داده و در مقابل حق انتخاب و اندازه نوآوری را کاهش دهد. آژانس ضد انحصار بریتانیا نیز گفته است تحقیقات گسترده ای را در خصوص این معامله شروع خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1811

به "تور اروپا: اتحادیه اروپا تحقیق در خصوص خرید ای.آر.ام به وسیله ان ویدیا را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: اتحادیه اروپا تحقیق در خصوص خرید ای.آر.ام به وسیله ان ویدیا را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید