ارزش تجارت الکترونیک تا خاتمه سال 2021، به 4.5 تریلیون دلار خواهد رسید

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از Randstad، ارزش تجارت الکترونیک تا انتها سال 2021، به 4.5 تریلیون دلار خواهد رسید، که افزایش بی سابقه 246 درصدی به شمار میرود. این آمار طی همه گیری کرونا افزایش یافته و بیشتر مشتریان به خرید آنلاین رو آورده اند. تقاضا برای این مهارت های فروش آنلاین در مشاغل بخش های خرده فروشی، خوراک، پوشاک، لوازم الکترونیکی، خدمات مشتریان و سرگرمی به وجود آمده است.

ارزش تجارت الکترونیک تا خاتمه سال 2021، به 4.5 تریلیون دلار خواهد رسید

علاوه بر افزایش تجارت الکترونیک در سال جاری، پیش بینی می شود این نوع فروش طی سال های آینده نیز رو به رشد باشد. مشاغل تجارت و مارکتینگ در سراسر کانادا یافت می شوند، و بدیهی است که طی همه گیری کرونا، به صورت آنلاین به عملکرد خود ادامه داده و سیاست های جدیدی را برای ادامه فعالیت خود در نظر گرفته اند. اینگونه مشاغل در بخش های خرده فروشی، امور مالی، IT، داروسازی، تولید، ارتباطات از راه دور (telecommunication)، و بسیاری دیگر وجود دارند.

بیشتر مشاغل مارکتینگ نیاز به مدرک فوق دیپلم یا دیپلم دارند. در برخی موارد، مدرک کارشناسی ارشد می تواند سمت بالاتری را برای افراد در پی داشته باشد. با دریافت مدارک در زمینه های بازاریابی، کارمندان می توانند تخصص و جایگاه خود را افزایش دهند.

فرصت های پیشرفت در این مشاغل، فراوان است؛ بسیاری از مدیران اداری، فعالیت خود را در زمینه تجارت و مارکتینگ آغاز می کنند، زیرا از این طریق، قادر به تقویت مهارت های رهبری، ارتباطی، و تفکر استراتژیک خود هستند.

نقش های ارشد در این مشاغل، شامل مدیریت پروژه، تجارت یا مارکتینگ، مدیریت و معاونت بازاریابی، یا افسر ارشد بازاریابی (CMO) است. مهارت های تجارت و مارکتینگ همچنین برای مشاوران و فریلنسرها حائز اهمیت می باشد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1784

به "ارزش تجارت الکترونیک تا خاتمه سال 2021، به 4.5 تریلیون دلار خواهد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزش تجارت الکترونیک تا خاتمه سال 2021، به 4.5 تریلیون دلار خواهد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید