اهدای 30 خانه به مددجویان سیلزده گلستان

به گزارش اخبار ورزشی، خبرنگاران/گلستان مراسم متمرکز اهدای واحدهای مسکونی بانک قرض الحسنه مهر ایران برای مددجویان سیل زده گلستانی و تجلیل از کارآفرینان برتر طرح های اشتغالزایی ایجاد شده از محل تسهیلات این بانک برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به مناسبت دهه فجر برگزار گردید.

اهدای 30 خانه به مددجویان سیلزده گلستان

جهت دریافت خدمات آلاچیق بتنی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

سرپرست کمیته امداد گلستان امروز در این مراسم، گفت: 30 خانوار مناطق سیل زده گلستان با مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران در ایام الله دهه فجر خانه دار شدند.

عیسی بابایی با اشاره به افتتاح 271 واحد مسکونی سیل زدگان گلستانی در دهه فجر امسال، اضافه نمود: این نهاد با همت و کوشش امدادگران، خیران و مسئولان توانست با توجه به ضرورت ساخت منازل مسکونی مددجویان آسیب دیده از سیل قبل از برودت هوا، تعمیرات 2557 منزل مسکونی خسارت دیده را به سرانجام برساند.

وی با اشاره به 2225 واحد مسکونی در حال ساخت مناطق سیل زده، توضیح داد: 1070 واحد مسکونی مناطق سیل زده علاوه بر تسهیلات بنیاد مسکن و یاری های بلاعوض کمیته امداد با جذب یاری خیران و مشارکت سایر نهادها از جمله بانک قرض الحسنه مهر ایران با کوشش شبانه روزی به مرحله بهره برداری رسیده است.

بابایی توضیح داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان با یاری 600 میلیون تومانی در ساخت 30 واحد مسکونی سیل زدگان مشارکت کرد.

وی با اشاره به مشارکت موسسات و بانکها در ساخت مسکن مددجویان سیل زده گلستانی، گفت: 288 واحد مسکونی با یاری سه میلیارد و 365 میلیون تومانی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانک سپه، شرکت گلرنگ، موسسات خیریه بوتراب و ثامن الائمه و مسجد جامع گرگان برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان درحال ساخت است.

وی با اشاره به سیاست های کمیته امداد در توانمند سازی مددجویان برای کسب درآمد پایدار، اضافه نمود: در امسال با افزایش دو و نیم برابری تسهیلات اشتغال، اعتباری بالغ بر 177 میلیارد تومان،برای خودکفایی و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان اختصاص یافته است.

بابایی بیان نمود: درامسال تا به امروز 3297 طرح اشتغالزایی با اعتبار 125 میلیارد و 614 میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اجرا شده است.

وی گفت: این نهاد در سال 98 توانسته با بهره گیری از ظرفیت راهبران شغلی، 300 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد را توانمند و به درآمد پایدار برساند.

سرپرست کمیته امداد گلستان گفت: بانک مهرایران در سال 98 با اعطای 11 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد مشارکت خوبی در توانمندسازی وخودکفایی 320 خانوار نیازمند داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 634

به "اهدای 30 خانه به مددجویان سیلزده گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 30 خانه به مددجویان سیلزده گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید