برنامه های تمرینی را از طریق فضای مجازی پیگیری می کنیم

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران، محمدهادی ساروی با بیان این مطلب افزود: با توجه به شرایطی که شیوع ویروس کرونا بوجود آورده و اردوهای تیم ملی ملی برگزار نمی شود، تمریناتم را در شهر آمل به صورت شخصی و به طور منظم پیگیری می کنم.

برنامه های تمرینی را از طریق فضای مجازی پیگیری می کنیم

وی ادامه داد: مربیان تیم ملی برنامه های تمرینی ما را در فضای مجازی ارائه می دهند و ما نیز طبق آن، فرایند آماده سازی خود را ادامه می دهیم.

دارنده مدال طلای بزرگسالان آسیا در هند در مورد عملکردش در این مسابقات گفت: حضور در این رقابت ها به تجربیاتم اضافه نمود، البته با اعتمادی که کادر فنی به من کرد در حالی که تازه از رده جوانان به بزرگسالان آمده بودم در رقابتهای جهانی 2019 حضور یافتم و پس از آن نیز در رقابت های امیدهای جهان در مجارستان به مدال برنز دست یافتم.

وی اضافه نمود: حضورم در میادین بزرگ و سرشاخ شدن با کشتی گیران مطرح جهان من را پخته تر کرد و به تجربیاتم اضافه نمود.

ساروی در مورد تعویق المپیک 2020 توکیو گفت: قرار بود که در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت کنیم چراکه ما در 97 کیلوگرم سهمیه المپیک را نداریم. اگر شرایط به نحوی شود که بتوانیم در اردوهای تیم ملی حضور پیدا کنیم و کادر فنی برنامه های آماده سازی خود را اجرا کند می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. البته همانطور که گفتم تمریناتم را به صورت منظم برگزار می کنم و هر کجا که کادر فنی صلاح بداند در خدمت تیم ملی خواهم بود.

دارنده مدال طلای جوانان جهان در خاتمه در مورد لزوم همکاری مردم برای از بین بردن ویروس کرونا خاطرنشان کرد: مردم توصیه ها را جدی بگیرند و نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کنند تا امیدوارم هرچه زودتر بتوانیم به شرایط عادی زندگی بازگردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 811

به "برنامه های تمرینی را از طریق فضای مجازی پیگیری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های تمرینی را از طریق فضای مجازی پیگیری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید