تور روسیه ارزان: تأمین امنیت قفقاز، مهمترین موضوع مذاکرات پوتین و پاشینیان در مسکو

به گزارش اخبار ورزشی، نخست وزیر ارمنستان ملاقات خود با رئیس جمهوری روسیه که در جریان آن روابط دوجانبه و مسائل مربوط به تأمین امنیت منطقه قفقاز و فرایند اوضاع در قره باغ کوهستانی مورد آنالیز نهاده شد را بسیار سازنده ارزیابی کرد.

تور روسیه ارزان: تأمین امنیت قفقاز، مهمترین موضوع مذاکرات پوتین و پاشینیان در مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان دیدار روز سه شنبه خود با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در مسکو را بسیار سازنده ارزیابی کرد.

پاشینیان شب گذشته در پیامی توئیتری نوشت: امروز با رئیس جمهور پوتین دیدار کردم. این دیدار کاملاً سازنده بود و در جریان آن دستورکار روابط دوجانبه و فرایند اوضاع در منطقه قفقاز جنوبی مورد آنالیز دقیق نهاده شد. تماس ها برای تحقق توافقات بدست آمده ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه این دیدار گویای نیروی محرکه بالای روابط ارمنستان و روسیه است، یادآور شد: در حال حاضر اوضاع در منطقه قره باغ کوهستانی کاملاً باثبات است. البته مناقشه قره باغ و البته تأمین امنیت ارمنستان همچنان بطور کامل حل و فصل نشده است و روسیه، بعنوان یکی از روسای مشترک گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا نقش مهمی در این زمینه ایفا می نماید و به همین علت آنالیز فرایند اوضاع در دیدار با ولادیمیر پوتین اهمیت بسیار زیادی دارد.

دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین هم اعلام نموده که در دیدار حضوری رئیس جمهوری روسیه و نخست وزیر ارمنستان در مسکو بعضی ابعاد مهم دستور کار روابط دوجانبه، توسعه همگرایی دو کشور در فضای اورآسیایی، شرایط کنونی و دورنمای همکاری های مسکو و ایروان و مسائل مربوط به امنیت منطقه ای، از جمله حل و فصل مسائل در منطقه قفقاز جنوبی و قره باغ کوهستانی مورد آنالیز و گفتگو نهاده شد.

طبق این اطلاعات، ولادیمیر پوتین بعلاوه در آستانه نشست سران کشورهای جامعه مشترک المنافع، مواضع مسکو و ایروان درباره فرایند اوضاع کلی در حوزه نفوذ این جامعه را هماهنگ کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1715

به "تور روسیه ارزان: تأمین امنیت قفقاز، مهمترین موضوع مذاکرات پوتین و پاشینیان در مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: تأمین امنیت قفقاز، مهمترین موضوع مذاکرات پوتین و پاشینیان در مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید