تصاویر، اعزام 2600 پزشک نظامی به ووهان چین برای مقابله با کرونا

به گزارش اخبار ورزشی، در حالیکه تعداد قربانیان ویروس کرونا از یکهزار و 300 تن عبور کرد، پکن از استقرار دو هزار و 600 پزشک نظامی برای یاری به مقابله با این ویروس کشنده در ووهان اطلاع داد.

تصاویر، اعزام 2600 پزشک نظامی به ووهان چین برای مقابله با کرونا

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در پی افزایش قربانیان ویروس ناشناخته و کشنده کرونا به بیش از یک هزار و سیصد نفر؛ چین، دو هزار و ششصد پزشک نظامی را برای یاری به جلوگیری از شیوع این ویروس به شهر ووهان استان هوبی اعزام می نماید.

بنا به گزارش شبکه روسی راشاتودی، اعزام صدها پزشک نظامی به شهر ووهان چین بعنوان مرکز شیوع ویروس کرونا در حالی صورت می گیرد که امروز (پنجشنبه) تعداد مبتلایان به این ویروس ناشناخته از مرز 60 هزار نفر در سراسر دنیا عبور کرد و تعداد قربانیان آن نیز به بیش از هزار و 300 نفر افزایش یافت.

وزارت دفاع چین گزارش کرد که امروز (پنجشنبه)، یک هزار و چهارصد کادر پزشکی نظامی در شهر ووهان واقع در مرکز چین مستقر شده اند که این کادر پزشکی از یگان های نیروی دریایی، هوایی، پلیس مسلح، نیروهای لجستیک و نیروهای پشتیبانی راهبردی و حتی یگان راکتی می شوند.

این اولین بار نیست که ارتش چین برای یاری به مبتلایان به ویروس کرونا، نیرو به ووهان اعزام می نماید و کارکنان پزشکی دیگری برای تکمیل کادر دو بیمارستانی که اوایل ماه جاری میلادی برای رسیدگی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا تأسیس شده بود، اعزام شده اند.

از طرف دیگر، رسانه های دولتی چین گزارش کردند که جیانگ چائولیانگ دبیر و نماینده اول حزب کمونیست در استان هوبی و ما گواژانگ دبیر اول حزب کمونیست در ووهان از سمت های خود برکنار شدند.

یینگ یونگ شهردار شانگهای جایگزین چائولیانگ و وانگ ژونگلین دبیر اول حزب کمونیست در جینان قرار است مسئولیت این حزب را در ووهان برعهده بگیرد.

شی جینپینگ رئیس جمهور چین روز گذشته (چهارشنبه) از نشانه های یک تحول مثبت در کنترل و مهار این ویروس ناشناخته اطلاع داد و گفت که این تحول مثبت ناشی از اقدامات و تدابیر سختگیرانه دولت چین است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 620

به "تصاویر، اعزام 2600 پزشک نظامی به ووهان چین برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر، اعزام 2600 پزشک نظامی به ووهان چین برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید