تصمیم بایدن برای تغییر در برنامه تحریم&zwnjهای خزانه&zwnjداری آمریکا

به گزارش اخبار ورزشی، وبگاه بلومبرگ به نقل از منابع مطلع گزارش کرد که تیم بایدن در صدد است برنامه تحریم های خزانه داری آمریکا را به طور گسترده مورد بازبینی قرار دهد.

تصمیم بایدن برای تغییر در برنامه تحریم&zwnjهای خزانه&zwnjداری آمریکا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، بعضی منابع مطلع گزارش کردند که تیم امنیت ملی جو بایدن نامزد دموکرات که بعنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا معرفی شده در صدد است تجدیدنظر گسترده ای در تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا صورت دهد.

طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلومبرگ، تیم بایدن همچنین در نظر دارد در برنامه های فعلی خزانه داری آمریکا، پرسنل و بودجه وزارت خزانه داری آمریکا بازبینی هایی را انجام دهد.

طبق گفته منابع مطلع، ایدوال والی آدیمو که بایدن وی را بعنوان مقام شماره دو وزارت خزانه داری انتخاب نموده است، با دیگر سازمانهای امنیت ملی آمریکا برای بازبینی چگونگی واحد تروریسم و اطلاعات اقتصادی یا همان TFI در خزانه داری آمریکا هماهنگی ها را انجام خواهد داد.

آدیمو که در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما بعنوان معاون مشاور امنیت ملی در امور اقتصاد بین الملل فعالیت داشته و قرار است تحت مدیریت جانت یلن گزینه بایدن برای اداره خزانه داری آمریکا فعالیت کند.

طبق گزارش بلومبرگ، آدیمو و یلن در ابتدا باید مورد تأیید سنا قرار گیرند تا رسماً بتوانند کار خود را در خزانه داری آمریکا آغاز نمایند.

بلومبرگ گزارش کرد که در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، ایالات متحده طیف گسترده ای از تحریم ها را علیه شرکت ها، افراد و حتی نفتکش هایی وضع کرد که با ایران، کره شاقتصادی، چین، ونزوئلا و روسیه تحمیل کرد که در اغلب موارد این تحریم ها به صورت یکجانبه بوده است.

منابع مطلع تصریح کردند که دولت بایدن، رویکرد ترامپ را برای متحدان و دشمنان آمریکا آشفته می داند و معتقد است که تحریم ها زمانی مؤثر است که به صورت چندجانبه اجرا گردد و یکجانبه نباشد.

دولت ترامپ در اردیبهشت 97 به صورت یکجانبه و علیرغم پایبندی ایران به توافق هسته ای، از برجام خارج شد و از آن به بعد، تحریم های گسترده ای را به امید وادار کردن ایران به موافقت با مذاکره مجدد با آمریکا و همچنین یک توافق مورد پسند ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی ایران وضع نموده است اما این سیاست فشار حداکثری نه تنها نتیجه ای در برنداشته است بلکه تهران پس از بدعهدی طرفین اروپایی برجام، آغاز به برداشتن گام هایی در جهت کاهش تعهداتش در قبال توافق هسته ای نموده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1243

به "تصمیم بایدن برای تغییر در برنامه تحریم&zwnjهای خزانه&zwnjداری آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم بایدن برای تغییر در برنامه تحریم&zwnjهای خزانه&zwnjداری آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید