تظاهرات علیه محدودیت های کرونایی به آلمان رسید

به گزارش اخبار ورزشی، ایرنا نوشت: صدها نفر از مخالفان تداوم شرایط قرنطینه در آلمان به رغم هشدار رئیس جمهوری این کشور درباره لغو زودهنگام محدودیت های کرونایی تظاهرات کردند.

تظاهرات علیه محدودیت های کرونایی به آلمان رسید

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش شبکه تلویزیونی اس بی اس، سازمان دهندگان این تظاهرات می گویند هزاران نفر به آنچه که اعتراضات هفتگی غیرحزبی در شهر اشتوتگارت واقع در جنوب غرب آلمان توصیف نموده اند ملحق شدند. این تظاهرات روز شنبه برگزار گردید و به ادعای مایکل بالوِگ از بانیان این اعتراض ها، در تظاهرات این هفته 5 هزار نفر بیشتر از تظاهرات هفته قبل شرکت داشتند. پلیس اشتوتگارت برآوردی از تعداد جمعیت حاضر ارائه نداده اما گفته است این تظاهرات بدون حادثه برگزار گردید و معترضان عمدتا فاصله لازم را از یکدیگر حفظ کردند.

بالوگ اضافه نمود، جنبش موسوم به تفکر جانبی خواهان احیای حقوق ابتدایی افراد از جمله حق آزادی برگزار گردهمایی ها و آزادی مذهبی است. در برلین، پلیس اعلام نموده که حدود 300 نفر از معترضان در منطقه میته در مرکز برلین گردهم آمدند.

پلیس این شهر فقط برگزاری دو تظاهرات با تنها 20 شرکت کننده در هریک را پذیرفته است. در آلمان برگزاری گردهمایی ها فقط با حضور 20 نفر در برلین مجاز است اما از روز دوشنبه این مقررات به امکان حضور تا 50 نفر تسهیل می گردد.

فرانک والتر اشتاین مایر رئیس جمهوری آلمان گفته است که کوشش سیاستمداران را برای ایجاد توازن بین حفاظت از جان مردم و تسهیل محدودیت ها زیر نظر دارد. وی گفت، این که کشورش اکنون با آمار کمتر متبلایان به کووید-19 روبرو است نتیجه مدیریت بحران هوشمند و مسئولیت پذیری و نظم مردم آلمان است.

این مقام آلمانی اضافه نمود: اگر محدودیت های کنونی بسرعت برداشته گردد ما در یک پیروزی شکست آمیز پیروز شده ایم.منظور اشتاین مایر از پیروزی شکست آمیز پیروزی است که هزینه و آثار زیان بار آن به اندازه ای است که نمی توان آن را به راستی یک پیروزی بشمار آورد.

در آلمان براساس آخرین آمار، تا به امروز 164,967 نفر به بیماری کووید-19 مبتلا شده اند از این تعداد 129,000 بهبود یافته و 6,812 نفر جان باخته اند.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 853

به "تظاهرات علیه محدودیت های کرونایی به آلمان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات علیه محدودیت های کرونایی به آلمان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید