فراوری گان های سرهمی لمینه و ساده در واحد ابهر

به گزارش اخبار ورزشی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر از فراوری گان های سرهمی لمینه و ساده برای استفاده کادر پزشکی و درمانی اطلاع داد و گفت: این گان ها در اختیاز بیمارستان ها نهاده شد.

فراوری گان های سرهمی لمینه و ساده در واحد ابهر

کیان پهلوان افشاری در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران اظهار کرد: امکانات و ظرفیت خالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر برای تجهیز نقاهتگاه برای بیماران بهبود یافته از ویروس کرونا در شهرستان های ابهر و خرمدره نهاده شد.

وی به فراوری گان های سرهمی لمینه و ساده مورد استفاده کادر پزشکی و درمانی اشاره نمود و متذکر شد: با همکاری شرکت یاسین طب ابهر مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر انواع گان های مخصوص بیمارستان ها فراوری و در اختیار بیمارستان های استان زنجان و بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی تهران نهاده شد.

قدردانی از جامعه پزشکان، پرستاران و فعالان خط مقدم جبهه سلامت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر از جامعه پزشکان، پرستاران و فعالان خط مقدم جبهه سلامت قدردانی کرد و ادامه داد: از پزشکان، پرستاران، کادر درمانی، بهداشتی کشور به خصوص فعالان این عرصه مهم در شهرستان های ابهر و خرمدره که در این موقعیت حساس در خط مقدم عرصه سلامت قرار دارند تشکر می کنم.

پهلوان افشاری ابراز امیدواری کرد که با کوشش و همت فعالان عرصه سلامت کشور و رعایت موازین بهداشتی توسط مردم و اهتمام ویژه هموطنان در خانه ماندن و پرهیز از هرگونه مسافرت ویروس کرونا در آینده نزدیک شکست بخورد.

انتهای پیغام/4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 771

به "فراوری گان های سرهمی لمینه و ساده در واحد ابهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری گان های سرهمی لمینه و ساده در واحد ابهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید