جزئیات افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان و دریافتی بالای 10 میلیون

به گزارش اخبار ورزشی، خبرنگاران - افزایش 25 درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان در شرایطی در مجلس مصوب شد که دریافتی های بالای 10 میلیون تومان مشمول این 25 درصد نشده و فقط به میزان ثابت دو میلیون و 500 هزار تومان افزایش حقوق دارند.

جزئیات افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان و دریافتی بالای 10 میلیون

به گزارش مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، مژگان خانلو سخنگوی ستاد بودجه 1400 و همچنین رئیس امور پایش تعهدات دولت و تجهیز منابع سازمان برنامه و بودجه، در رابطه با تغییرات حقوقی اعمال شده برای کارکنان و بازنشستگان در جریان آنالیز لایحه بودجه در مجلس شرحاتی ارائه نموده است.

وی با اشاره به آنچه در تبصره 12 لایحه بودجه سال آینده از سوی دولت برای افزایش حقوق کارکنان پیش بینی شده بود گفت: پیشنهاد دولت افزایش ضریب حقوق گروه های مختلف حقوق بگیر در دستگاههای اجرایی با 25 درصد بود و حداقل پرداختی سه میلیون و 500 هزار تومان پیش بینی شد که این موضوع برای بازنشستگان نیز عمومیت داشت.

خانلو با اشاره به تغییراتی که در جریان آنالیز لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق برای افزایش حقوق اعمال و مصوب شده است افزود: در نهایت آنچه که مصوب شده به نحوی است که افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان بیش از 25 درصد نیست و نسبت به آخرین حکم کارگزینی آنها درسال 1399 اعمال می گردد، اما این 25 درصد مشمول تمامی کارکنان و بازنشستگان نمی گردد.

سخنگوی ستاد بودجه با اشاره به مصوبه مجلس مبنی بر اینکه میزان افزایش حقوق هیچ فردی نسبت به امسال نباید بیش از دو میلیون و 500 هزار تومان باشد شرح داد: در این شرایط حقوق های بالای 10 میلیون تومان به هیچ عنوان مشمول افزایش 25 درصدی حقوق نشده و فقط رقم ثابت دو میلیون و 500 هزار تومان به آنها اختصاص پیدا می نماید.

خانلو افزود: با مصوبه مجلس نیز در هر صورت حداقل دریافتی در سال آینده سه میلیون و 500 خواهد بود.

وی درباره پاداش سرانجام خدمت کارکنان نیز گفت که با مصوبه مجلس در ازای هر سال خدمت حداکثر تا 30 سال و تا سقف 472 میلیون تومان معین شده است.

این مقام مسئول یادآور شد که در هر حال آنچه که توسط شورای نگهبان تائید و به عنوان قانون ابلاغ گردد لازم الاجرا خواهد بود.

منبع: ایسنا

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1432

به "جزئیات افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان و دریافتی بالای 10 میلیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان و دریافتی بالای 10 میلیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید