خبرنگاران طرح آماری هزینه درآمد خانوارهای شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری اجرا می گردد

به گزارش اخبار ورزشی، شهرکرد- خبرنگاران- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح آماری هزینه - درآمد خانوارهای شهری و روستایی این استان در ماه جاری به صورت تلفنی اجرایی خواهد شد.

خبرنگاران طرح آماری هزینه درآمد خانوارهای شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری اجرا می گردد

به گزارش خبرنگاران از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، علی شهریارپور روز چهارشنبه با اعلام این خبر تاکید نمود: اجرای تلفنی این طرح به علت شیوع ویروس کرونا و در راستای اجرای برنامه های قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی است.

وی اضافه کرد: این طرح براساس احتیاج برنامه ریزان و با هدف کلی برآورد میانگین هزینه و درآمد یک خانوار شهری و یک خانوار روستایی در سطح کشور و استان ها اجرا می گردد.

شهریارپور توضیح داد: طرح آماری هزینه - درآمد خانوارهای شهری و روستایی از سال های قبل در چهارمحال و بختیاری اجرا و نتایج آن موجود است.

وی یادآور شد: در امسال فقط شیوه مصاحبه و جمع آوری داده های این طرح از مراجعه حضوری به تماس تلفنی تغییر نموده است، به همین علت از مردم استان تقاضا می گردد با ماموران آمارگیر در این طرح همکاری نمایند و به پرسش های مطرح شده پاسخ دهند.

وی گفت: مرکز آمار ایران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری مجری طرح طرح آماری هزینه - درآمد خانوارهای شهری و روستایی در استان هستند.

شهریارپور تاکید نمود:تا زمان ریشه کنی ویروس کرونا و سرانجام برنامه های قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی، اجرای تمامی طرح های خانواری مانند هزینه و درآمد خانوارها و نیروی کار به صورت تلفنی و با اعلام شماره تلفن های 4 رقمی یا سایر شماره های اعلامی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، اهمیت طرح طرح آماری هزینه - درآمد خانوارهای شهری و روستایی در امکان آنالیز فرایند مصرف کالاها و خدمات، مطالعه روابط متقابل، ویژگی های اجتماعی مالی خانوارها، ارزیابی آثار سیاست های مالی در زمینه تامین عدالت اجتماعی و آنالیز توزیع درآمد، امکان آنالیز خانوارهای زیر خط فقر، محاسبه شاخص قیمت مصرف نماینده، نرخ تورم، نرخ رشد مالی و تامین اطلاعات مورد احتیاج حساب های ملی و منطقه ای است.

چهارمحال و بختیاری بیش از 979 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 878

به "خبرنگاران طرح آماری هزینه درآمد خانوارهای شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح آماری هزینه درآمد خانوارهای شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید