دانشگاه علوم پزشکی مجازی دوره کارآموزی در داروخانه شهری برگزار می کند

به گزارش اخبار ورزشی، دانشگاه علوم پزشکی مجازی اقدام به برگزاری ترکیبی دوره های کارآموزی داروخانه شهری رشته داروسازی به صورت مجازی و کار در عرصه کرده است.

دانشگاه علوم پزشکی مجازی دوره کارآموزی در داروخانه شهری برگزار می کند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات موسسه اعزام دانشجو به استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، در راستای برقرای عدالت آموزشی و فراهم کردن بستر آموزشی مناسب در آموزش داروسازی، دانشگاه علوم پزشکی مجازی اقدام به برگزاری ترکیبی دوره های کارآموزی داروخانه شهری رشته داروسازی به صورت مجازی و کار در عرصه کرده است.

پس از انعقاد تفاهم نامه با دبیرخانه شورای آموزش تخصصی و داروسازی و ابلاغ اصغری دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی، دانشگاه علوم پزشکی مجازی موظف شد که مباحث نظری واحد های کارآموزی در عرصه داروخانه شهری در کوریکولوم درسی داروسازی را به صورت مجازی در قالب نظام ترمی -واحدی ارائه دهد.

با توجه به اینکه معادل یک واحد از سه واحد تخصیص یافته به واحد های کارآموزی شهری 1 و 2، بر اساس شیوه نامه ابلاغی دبیرخانه شورای آموزش تخصصی و داروسازی (12 مرداد 98) به صورت آموزش نظری و کارگاهی است، مقرر شد که این یک واحد به صورت آموزش الکترونیکی توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

موفقیت دوره های آموزش الکترونیکی وابسته به همت اساتید مربوطه در مراکز دانشگاهی بوده و حضور فعال فراگیران در داروخانه های دانشگاهی به همراه اساتید مربوطه، تکمیل کننده آموزش الکترونیکی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 963

به "دانشگاه علوم پزشکی مجازی دوره کارآموزی در داروخانه شهری برگزار می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علوم پزشکی مجازی دوره کارآموزی در داروخانه شهری برگزار می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید