در دستور کار قرار دریافت انتقال روستای پیت سرا شهرستان سوادکوه

به گزارش اخبار ورزشی، خبرنگاران/مازندران معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در بازدید از روستای پیت سرا که طی روزهای گذشته با ریزش سنگ روبرو و منجر به تخریب خسارت واحدهای مسکونی و مراکز دامداری کشاورزی اهالی این روستا شده است، از انتقال این روستا خبر داد.

در دستور کار قرار دریافت انتقال روستای پیت سرا شهرستان سوادکوه

مهدی رازجویان عصر امروز در جمع خرنگاران با اشاره به اینکه از ساعت اولیه این حادثه مدیران دستگاه های اجرایی از جمله مدیرکل مدیریت بحران استانداری و فرماندار سوادکوه پای کار بودند و اقدامات تصمیمات مناسبی صورت گرفته است، اظهار کرد: انتقال روستای پیت سرا شهرستان سوادکوه در دستور کار قرار گرفته است.

وی شرح داد: جهت اعطای تسهیلات روستائیانی که واحدهای مسکونی شان دچار خسارت شده است، شناسایی و معرفی مکان هایی در شهرستان جهت ایجاد واحدهای مسکونی برای اهالی روستا در دستور کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران اعلام نمود: مقرر شد 3 نقطه زمین توسط شورای محل روستای پیت سرا و معتمدین شناسایی و به فرمانداری شهرستان سوادکوه پیشنهاد داده شود تا توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

رازجویان یادآور شد: به همین دلیل مکان هایی برای نگهداری و حفاظت دام اختصاص پیدا کرده است بطوریکه برای استراحت دام ها چادر و داربست هایی ایجاد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 791

به "در دستور کار قرار دریافت انتقال روستای پیت سرا شهرستان سوادکوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در دستور کار قرار دریافت انتقال روستای پیت سرا شهرستان سوادکوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید