شناسایی 510 بیمار نو مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان

به گزارش اخبار ورزشی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی 510 بیمار نو مبتلا به کرونا ویروس طی 24 ساعت گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.

شناسایی 510 بیمار نو مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان

به گزارش از ، آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین شرایط شیوع کرونا در استان اصفهان گفت: طی 24 ساعت اخیر دو هزار و 161 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده اند.

او با بیان اینکه از این تعداد 510 بیمار مبتلای قطعی کرونا بوده اند ادامه داد: 240 نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: همچنین در 24 ساعت اخیر 225 بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه ترخیص شده اند.

او با بیان اینکه در حال حاضر در مجموع یک هزار و 445 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند، ابراز داشت: از این تعداد 294 بیمار در بخش مراقبت های ویژه این مراکز درمانی نگهداری می شوند.

نجیمی با بیان اینکه طی 24 ساعت اخیر 21 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند، اضافه کرد: از این تعداد تا به امروز تست 11 نفر مثبت کرونا بوده است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1639

به "شناسایی 510 بیمار نو مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 510 بیمار نو مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید