قاضی فراری پرونده طبری در خارج کشور بازداشت شد؟

به گزارش اخبار ورزشی، خبرهایی مبنی بر بازداشت قاضی منصوری از متهمان پرونده اکبر طبری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. خبری که هنوز هیچ یک از مراجع رسمی به ویژه قوه قضاییه آن را تایید نکرده است.

قاضی فراری پرونده طبری در خارج کشور بازداشت شد؟

به گزارش خبرنگاران، غلامرضا منصوری قاضی دادگاه مطبوعات در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 است که در پرونده اکبر طبری جزو متهمان متواری اعلام شده است. منصوری اخیراً با انتشار ویدئویی مدعی شده که سفرش به خارج از کشور با هدف درمان اجرا شده و به محض باز شدن مرزها به کشور بازمی شود.

  • قاضی فراری پرونده طبری هم اکنون کجاست؟ | پیغام ویدئویی قاضی فراری را ببینید

نماینده دادستان به ادعای بیمار بودن غلامرضا منصوری نیز واکنش نشان داده و گفته است: او هیچ گواهی پزشکی به دادسرا ارائه نداده و اگر ادعایی دارد، آن را برابر اصل به سفارت ایران تحویل دهد. او یک ماه بعد از دستگیری طبری از ایران خارج شد و تلفن خود را در ایران گذاشت!

وی همچنین افزوده است: ما گمان می کنیم که ایشان در ایران است و به وقتش ایشان را احضار می کنیم.

  • گمان می کنیم قاضی فراری پرونده طبری در ایران است

الا امروز 23 خرداد ماه بعضی شبکه های اجتماعی از بازداشت قاضی منصوری در خارج از کشور و انتقال او به ایران خبر داده اند. اخباری که هنوز از سوی هیچ مرجع رسمی به ویژه دستگاه قضایی تایید نشده است.

بر اساس خبر دیگری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده یکی از بستگان غلامرضا منصوری ساعاتی قبل در اینستاگرام مدعی شد که او در رومانی توسط پلیس اینترپل بازداشت شده است.

  • قاضی فراری به سفارت ایران در آلمان نرفت

هنوز هیچ مرجع رسمی این خبر را تایید نکرده است.

برنا نیز در خبری نوشت: یکی از بستگان غلامرضا منصوری (قاضی و بازپرس سابق) که در بین متهمان پروند فساد مالی اکبر طبری قرار گرفته است ساعاتی قبل در اینستاگرام مدعی شد: وی در بخارست (پایتخت رومانی) توسط پلیس اینترپل بازداشت شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 929

به "قاضی فراری پرونده طبری در خارج کشور بازداشت شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاضی فراری پرونده طبری در خارج کشور بازداشت شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید