قدردانی معاون رئیس جمهوری از رای اعتماد نمایندگان به یوسف نوری

به گزارش اخبار ورزشی، تهران (پانا) - معاون پارلمانی رئیس جمهوری در نامه ای به نمایندگان مجلس با قدردانی از رأی اعتماد آنان به یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، ابراز امیدواری کرد که با همت وی و حمایت دولت و مجلس، زمینه تحول در نظام تعلیم و تربیت و ارتقای جایگاه معلمان فراهم گردد.

قدردانی معاون رئیس جمهوری از رای اعتماد نمایندگان به یوسف نوری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در نامه سیدمحمد حسینی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به آن ها آمده است: حسن اعتماد شما بزرگواران به یوسف نوری به عنوان وزیر آموزش و پرورش، موجب امتنان دولت، دلگرمی فرهنگیان عزیز و امیدآفرینی در جامعه شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری اضافه کرد: اهتمام مجدانه در آنالیز صلاحیت و رأی اعتماد به وی، تأکیدی مجدد بر همکاری و همدلی دو قوه برای نیل به ایران قوی است. امید است به فضل الهی نوری با همت والا و حمایت دولت و مجلس بتواند منشأ تحول در نظام تعلیم و تربیت و ارتقاء جایگاه معلمان گردد.

حسینی در این نامه سربلندی نظام اسلامی و توفیق همه خادمان دلسوز ملت را از درگاه خداوند متعال را خواهان شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه 7 آذر، آنالیز صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را در دستور کار قرار دادند و از مجموع 268 رای با 194 رای موافق، 57 رای مخالف و 17 رای ممتنع یوسف نوری را به عنوان وزیر آموزش و پرورش انتخاب کردند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1789

به "قدردانی معاون رئیس جمهوری از رای اعتماد نمایندگان به یوسف نوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی معاون رئیس جمهوری از رای اعتماد نمایندگان به یوسف نوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید