مانور پادشاه سعودی روی اصلاحات و حمایت از مشارکت زنان در تصمیم گیری ها

به گزارش اخبار ورزشی، پادشاه عربستان از شروع فرایند اصلاحی در این کشور برای توانمندسازی زنان و حمایت از مشارکت آنها در تصمیم گیری ها اطلاع داد.

مانور پادشاه سعودی روی اصلاحات و حمایت از مشارکت زنان در تصمیم گیری ها

به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، ماجد بن عبدالله القصبی، وزیر تجارت عربستان در انتها بحث و گفت وگوهای گروه 20 به نمایندگی از سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، پادشاه این کشور تاکید نمود، ریاست عربستان در گروه 20 توجه ویژه ای به آنالیز سیاست های مربوط به زنان داشته و به دنبال تضمین مشارکت آنها در تصمیم گیری ها است.

القصبی در این سخنرانی به نقل از ملک سلمان اظهار کرد: هدف کلی از ریاست عربستان در گروه 20 استفاده از فرصت های قرن بیست و یک برای همه است به شکلی که ریاست گروه 20 در دوره فعلی تمرکز خود را بر سه محور اصلی گذاشته است و این محورها عبارتند از توانمندسازی انسان به وسیله ایجاد شرایطی که مردم به ویژه زنان و جوانان بتوانند به زندگی شرافتمندانه، کار و شکوفایی برسند، حفاظت از سیاره زمین از راه تقویت اقدامات مشترک بری حمایت از منابع دنیا و نیز ایجاد افق های جدیدی با در پیش دریافت استراتژی هایی شجاعانه و بلند مدت برای تقسیم مزایای نوآوری و پیشرفت دیجیتال.

وزیر تجارت عربستان در ادامه به نقل از پادشاه عربستان گفت: سال 2020 از همه نظر سال استثنایی است، دنیا با شیوع خطرناک کرونا روبرو شده که جان ها و زندگی ها را به خطر انداخته و این ویروس بسیاری از کشورها را مجبور نموده تدابیر بهداشتی پیشگیرانه ای را برای مهار پیامدهای آن و جلوگیری از شیوع بیشتر در پیش بگیرند و این امر بر رشد اقتصاد دنیای و منطقه ای تاثیر گذاشته است.

ملک سلمان تاکید نمود: عربستان به عنوان رئیس گروه 20 در امسال از عملکرد برجسته گروه زنان و نتایج دیدارها و نشست های مختلف آن تقدیر می نماید.

او اضافه نمود: زنان در دنیا در مبارزه با کرونا نقش محوری ایفا کردند، آنها در صف اول این جنگ حضور دارند و بیش از 70 درصد از کارکنان حوزه بهداشت را زنان تشکیل می دهند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1141

به "مانور پادشاه سعودی روی اصلاحات و حمایت از مشارکت زنان در تصمیم گیری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانور پادشاه سعودی روی اصلاحات و حمایت از مشارکت زنان در تصمیم گیری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید