مشارکت 50 درصدی استانداری کرمانشاه در تامین تبلت دانش آموزان

به گزارش اخبار ورزشی، تهران (پانا) - به وسیله ارتباط ویدئو کنفرانسی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بازوبند استاندار کرمانشاه و یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بر مشارکت 50 درصدی استانداری کرمانشاه در تامین تبلت برای دانش آموزان نیازمند تاکید شد.

مشارکت 50 درصدی استانداری کرمانشاه در تامین تبلت دانش آموزان

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این ارتباط ویدئو کنفرانسی ضمن تقدیر از استاندار کرمانشاه به دلیل همکاری های خوب با آموزش و پرورش اظهار کرد: زیست بوم کرونا بر ما تحمیل شد و در این زیست بوم، آموزش ها بر بستر فناوری های نوین اطلاعاتی قرار گرفته است اما به دلیل محرومیت ها، تعدادی از دانش آموزان به وسایل و بستر های لازم برای استفاده از فناوری های نوین دسترسی ندارند.

وی اضافه کرد: با هدف تامین تجهیزات ارتباطی و وسایل هوشمند برای تمامی دانش آموزان احتیاجمند، طرح راهنمایی (هر دانش آموز یک تبلت و هر کلاس درس یک وسیله ارتباطی) در وزارت آموزش و پرورش و با راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی اجرایی شده است.

حسینی گفت: در صورت تامین اعتبار 50 درصد گوشی و تبلت مورد احتیاج کل دانش آموزان این استان بقیه اعتبار به وسیله منابع مردمی و خیریه ای و با راهبری آموزش و پرورش استثنایی تامین خواهد شد.

در این نشست استاندار کرمانشاه، تامین نیمی از هزینه های مورد احتیاج جهت خرید گوشی و تبلت جهت دانش آموزان محروم این استان را بر عهده گرفت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1256

به "مشارکت 50 درصدی استانداری کرمانشاه در تامین تبلت دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 50 درصدی استانداری کرمانشاه در تامین تبلت دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید