مقاله: 10 فیلم ترسناک خیلی خوب این سال ها که احتمالا ندیده اید

به گزارش اخبار ورزشی، بیشتر از یک میلیون بار با شماره ای که در سرتاسر فلوریدا پخش شده تماس گرفته اند تا این دلقک را استخدام نمایند. اگر دنبال فیلمی هستید که بچه هایتان را شب روی تخت نگه دارد، این مورد مناسبی است.

مقاله: 10 فیلم ترسناک خیلی خوب این سال ها که احتمالا ندیده اید

کارگردانی نا هانگ جین در این فیلم ماورایی و دلهره آور، ثابت می کند که ژانر ترسناک فقط در خون و خون ریزی و نمایش دل و روده آدم ها خلاصه نمی گردد. برعکس، به واکاوی این می پردازد که چه چیزی عمیقا موجب ناراحتی انسان ها می گردد.

در زیر لیستی از همین فیلم های ترسناک متأخر را آورده ایم، فیلم هایی که احتمالاً از دستتان در رفته اند و چیزی ازشان نشنیده اید. بعضی از فیلم های خوب تبلیغ دهان به دهان نصیبشان نمی گردد، بعضی دیگر زیر سیل فیلم های پر سر و صدا گم می شوند، و بعضی هایشان هم هرچه بیشتر از زمان انتشارشان می گذرد، ارزش هایشان بیشتر تعیین می گردد. پاپ کورن هایتان را بیاورید، چراغ ها را خاموش کنید و با خیال راحت به تماشای این فیلم ها بنشینید.

داستان ظاهراً درباره دو نجوان و یک تخته احضار روح است، اما این فیلم اسپانیایی که دیدنش موهای گردنتان را سیخ می کند، خیلی بیشتر از این ها برای ارائه دارد. ورونیکا سعی دارد با روح پدرش ارتباط برقرار کند که به ناگاه بیهوش می گردد. وقتی به هوش می آید، جلسه احضار روح ترسناک تر و پر استرس تر می گردد و در پی آن، ورونیکا در می یابد که دنیای اطرافش قدری تغییر نموده.

منبع مقاله: 10 فیلم ترسناک خیلی خوب این سال ها که احتمالا ندیده اید

انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1694

به "مقاله: 10 فیلم ترسناک خیلی خوب این سال ها که احتمالا ندیده اید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 10 فیلم ترسناک خیلی خوب این سال ها که احتمالا ندیده اید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید