واکنش ها به صف واکسینه کرونا برای بیماران خاص ، چرا سایتی برای نوبت دهی طراحی نشده؟

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران، واکسیناسیون کرونا بیماران خاص از 11 فروردین 1400 شروع شده است. حالا اما با گذشت چند روز بیماران باید برای دریافت واکسن کرونا در صف بمانند. بعضی نیز نوبتشان نمی رسد و باید برای زمان دیگری ثبت نام نمایند.

واکنش ها به صف واکسینه کرونا برای بیماران خاص ، چرا سایتی برای نوبت دهی طراحی نشده؟

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

بعضی از بیماران این نگرانی را دارند در همین صف وشلوغی گرفتار کرونا شوند و بعضی نیز نگران هستند که واکسن کرونا به آنها نرسد. برای دریافت واکسن کرونا لیستی از بیماری ها و نیز بیمارستان ها منتشر شده است که با توجه به این لیست بیماران می توانند برای دریافت واکسن کرونا اقدام نمایند.

پس از پیگیری های خبرنگاران برای آنالیز این شرایط، بعضی از بیماران گفتند واکسن چینی کرونا را دریافت نموده اند و بعضی نیز گفتند در نوبت دریافت هستند. همچنین با انتشار این گزارش بسیاری از مخاطبان خبرنگاران به آن واکنش نشان دادند که در ادامه بعضی از نظرات آنها را می خوانید:

من جزو پرخطرهام. الان چند روزه کرونا گرفتم و باید ببینم زنده می مونم یا نه. عزیزامون دارن پرپر می شن و ما فقط داریم زجر می کشیم چون پول نیست واکسن بخریم. چون بایدحتما صبر کنیم تا ایرانیش بیاد.

بیمارستان مناسب برای تزریق واکسن کرونا برای بیماران سرطانی نیست لطفا به مراکز بهداشت واگذار کنید ما بیماران سرطانی هزار جور بدبختی داریم.

مسئولان مانند والدین هستند و باید مقدمات و تهیه امکانات منزل را به نحواحسن انجام دهند. حال زمانی که پدری نتواند نان وداروی فرزندش را فراهم کند آنوقت پدر را باید چکارکرد که فقط به فکر تامین نان همسایه هستند؟

چه موقع و کی مدیریت کشور سعی و کوشش خواهد نمود صف را در ایران از بین ببرد. کار سختی است که نمی توانید انجام دهید؟ دیگه برای زدن واکسن هم باید صف باشد؟ خسته شدیم اینقدر در صف های مختلف عمرمان تلف شد.

چرا هیچ سایت و سامانه ای برای این منظور طراحی نشده؟

این چه برنامه ریزی است؟ بیماران پرونده و سابقه دارند. آمارشان هم در سیستم ثبت است. پس نوبت بندی کنید و به وسیله پیامک نوبت ها را اعلام کنید تا اینطور ازدحام و رفت و آمد نباشد. یعنی واقعا دست اندرکاران نمی توانند این کار را انجام دهند؟ یا به ذهنشان نرسیده است؟

لطفا برنامه ای برای توسعه مراکز تزریق واکسن بگذارید. مثلا هر جایی که شیمی درمانی یا رادیوتراپی دارند در سایت نام بیماران را ثبت و بعد دریافت واکسن انجام دهند. دیگر احتیاج به صف و امروز و فردا نیست. بقیه بیماران خاص هم بالاخره جایی سابقه دارند میتوانند این کار را انجام دهند.

من در بیمارستان امام حسین واکسن زدم. تمامی پرسنل برخورد مناسب همراه با ادب و احترام داشتند. متاسفانه خود مردم رعایت نمی کردند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1434

به "واکنش ها به صف واکسینه کرونا برای بیماران خاص ، چرا سایتی برای نوبت دهی طراحی نشده؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ها به صف واکسینه کرونا برای بیماران خاص ، چرا سایتی برای نوبت دهی طراحی نشده؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید