پلوسی: ترامپ الگوی بدی برای جامعه آمریکاست

به گزارش اخبار ورزشی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر به رئیس جمهور این کشور تاخت و عملکرد دولت وی در قبال بحران کرونا را به باد انتقاد گرفت.

پلوسی: ترامپ الگوی بدی برای جامعه آمریکاست

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا روز پنجشنبه در یک نشست خبری، از عملکرد دولت ترامپ در مورد پیشگیری از ویروس کرونا انتقاد کرد و گفت: فکر می کنم که ترامپ چیزی را درک کند. وی الگوی بدی برای جامعه آمریکاست.

پلوسی در ادامه همچنین از عدم استفاده ترامپ از ماسک انتقاد کرد و گفت: ترامپ در حالی از استفاده از ماسک خودداری می کند که مسئولان وزارت بهداشت بارها خواستار استفاده همه شهروندان آمریکایی برای جلوگیری از انتشار این ویروس شده اند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به تلاش ترامپ برای نابودی لایحه حفاظت از بیمار (طرح اوباماکر) گفت که ترامپ در راستای کاهش بودجه بخش درمانی، از دیوان عالی خواسته تا لایحه حفاظت از بیمار را لغو کند، این در حالی است که شیوع کرونا در آمریکا رو به افزایش است.

وزارت دادگستری دولت آمریکا در بحبوحه شیوع ویروس کرونا از دیوان عالی این کشور خواسته طرح درمانی باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا موسوم به اوباماکر که میلیون ها شهروند را تحت پوشش قرارداده، لغو شود.

دولت ترامپ حدود دو سال پیش پرداخت میلیاردها دلار به بیمه گزاران بهداشت و سلامت در چارچوب برنامه جنجالی اوباماکر را متوقف کرد. دولت ترامپ اعلام کرده است که رای یک دادگاه فدرال مانع از پرداخت این پول به بیمه گزاران شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 955

به "پلوسی: ترامپ الگوی بدی برای جامعه آمریکاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: ترامپ الگوی بدی برای جامعه آمریکاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید