پیوند فوتبال و محیط زیست در سطح جهان بی سابقه است

به گزارش اخبار ورزشی، معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در جریان آیین نکوداشت مربیان برتر فوتبال کشور که امروز در سازمان محیط زیست برگزار گشت، گفت: پیوند میان فوتبال و محیط زیست در دنیا بی سابقه است.

پیوند فوتبال و محیط زیست در سطح جهان بی سابقه است

به گزارش خبرنگاران نورالله مرادی با اشاره به اهمیت کشف گروه های مرجع نو برای ایجاد ارتباط با محیط زیست اعلام کرد: تبیین اندیشه های محیط زیستی از طریق استفاده از پتانسیل تماشاگران فوتبال باید مورد توجه قرار گیرد. در همه جای دنیا رفتار محیط زیستی تبلیغ می شود و باشگاه ها روی این مقوله کار کنند. هر تشکل، نهاد و سازمان همانطور که مشاور فرهنگی سیاسی دارد باید مشاور محیط زیستی نیز داشته باشد.

وی با توجه به پتانسیل کانون مربیان فوتبال ایران با 38 هزار عضو گفت: تربیت شاگردان با رفتار محیط زیستی می تواند به بسط گفتمان محیط زیستی کمک کند. مربیان می توانند در هر فرصتی که به دست می آورند، یک نکته محیط زیستی به شاگردان خود گوشزد کنند.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: یکی از مشوق ها تشویق شاگردانی است که استانداردهای محیط زیستی را رعایت می کنند همچنین استفاده از پتانسیل و دانش بومی هر استان نیز لازم است. در هر استانی دانش بومی وجود دارد و باید از آن بهره برده شود.

مرادی در خاتمه با اشاره به پیوند بی سابقه فوتبال و محیط زیست اظهار کرد: اتفاقی که امروز افتاده و این پیوند میان فوتبال و محیط زیست، اتفاقی نادر در سطح دنیاست همچنین انتخاب نمادی مانند عقاب طلایی نشان از خوش ذوقی است چرا که این گونه، گونه ای خاص است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1912

به "پیوند فوتبال و محیط زیست در سطح جهان بی سابقه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوند فوتبال و محیط زیست در سطح جهان بی سابقه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید