چین خواستار همکاری بین المللی در زمینه تولید و عرضه واکسن کرونا شد

به گزارش اخبار ورزشی، رئیس جمهوری چین امروز (پنج شنبه) خواستار همکاری بین المللی نزدیک تر در زمینه تولید و عرضه واکسنی برای ویروس کرونا شد.

چین خواستار همکاری بین المللی در زمینه تولید و عرضه واکسن کرونا شد

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین در جریان سخنرانی در نشست مجازی سازمان همکاری های اقتصادی آسیا-پاسیفیک (اپک) گفت: برای نابودی ویروس کرونا و حمایت از بهبود جهانی، جامعه بین الملل باید به صورت مشترک به این بحران پاسخ دهد.

وی اضافه کرد: این همکاری شامل هماهنگی سیاست ها برای تواید و عرضه یک واکسن است.

شی جینپینگ در بخش دیگری از سخنان خود گفت: چین به کاهش تعرفه های خود و توسعه واردات کالاها و سرویس های با کیفیت ادامه خواهد داد و متعهد می شود تا برای اصلاحات و حمایت از مدل رشد مبتنی بر نوآوری تلاش کند.

وی شرح داد: ما بیش از پیش تعرفه ها و هزینه های سازمانی را کاهش خواهیم داد و واردات محصولات و سرویس های با کیفیت از تمامی کشورهای جهان را توسعه خواهیم داد.

رئیس جمهوری چین همچنین گفت که کشورش با اقتصاد جهانی و سیستم بین المللی ادغام شده است.

شی جینپینگ گفت: چین با اقتصاد جهانی و سیستم بین المللی ادغام شده است. اگر این سیستم را ترک کنیم و خود را در دایره کوچکی حبس کنیم، نمی توانیم تغییر جهت دهیم.

وی در رابطه با رقابت تجاری میان چین و آمریکا بدون ذکر نام این کشور اظهار کرد: افزایش مخالفت با یکجانبه گرایی، حمایت گرایی، قلدری و جهانی شدن اقتصاد به ابهامات و خطرات در اقتصاد جهانی دامن می زند.

رئیس جمهوری چین شفافیت در قبال بازار جهانی را تنها فرصت پیشرفت برای کشورهای عضو دانسته و اضافه کرد: امروزه جهانی شدن اقتصاد یک گرایش غیرقابل رد بوده است. به عنوان یک کشور حامی ابتکارهای جدید توسعه، از یک تحرک اقتصادی ملی و بین المللی حمایت می کنیم. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1199

به "چین خواستار همکاری بین المللی در زمینه تولید و عرضه واکسن کرونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین خواستار همکاری بین المللی در زمینه تولید و عرضه واکسن کرونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید