کرونا، توقف فعالیت تعدادی از سفارتخانه های آمریکا در کشورهای مختلف

به گزارش اخبار ورزشی، بعضی سفارتخانه های آمریکا در کشورهای مختلف به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا، فعالیت صدور ویزا را متوقف کردند.

کرونا، توقف فعالیت تعدادی از سفارتخانه های آمریکا در کشورهای مختلف

جهت دریافت خدمات اجرای لیست قیمت روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، همزمان با افزایش شیوع ویروس کووید19 در کشورهای مختلف، تعدادی از سفارتخانه های آمریکا در سراسر دنیا فعالیت های خود را متوقف کردند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، سفارت آمریکا در کره جنوبی امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه ای ضمن اعلام این خبر، گفت این توقف فعالیت ها بر خدمات ویزا برای مهاجران و غیرمهاجران در سفارتخانه های آمریکا در کشورهایی که هشدار سفر سطح 2، 3 و 4 دارند، اثر می گذارد.

بر این اساس، حدود 100 کشور در دنیا به دلایل مختلف از شیوع ویروس کرونا گرفته تا شرایط جنگی، ذیل هشدارهای مذکور وزارت خارجه آمریکا قرار دارند.

سفارتخانه آمریکا در کره جنوبی، به عنوان کشوری که بعد از چین بیشترین تعداد ابتلا به ویروس کرونا در شرق آسیا را دارد، از روز گذشته (سه شنبه) تمام قرارهای دیدار مراجعان را لغو نموده است.

به نوشته رویترز، فعالیت های اضطراری و ارائه خدمات به اتباع آمریکایی در سفارتخانه های این کشور هنوز ادامه دارد.

وزیر خارجه آمریکا روز سه شنبه از ابتلای شماری از کارمندان این وزارتخانه به ویروس جدید کرونا اطلاع داد. (جزئیات بیشتر)

رسانه های آمریکایی بامداد امروز گزارش دادند با افزوده شدن ایالت ویرجینیای غربی به ایالت های آلوده به ویروس کرونا در آمریکا، هر 50 ایالت این کشور درگیر این بیماری شدند.

تا کنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به 6524 نفر رسیده است و 116 نفر نیز جان خود را در اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 692

به "کرونا، توقف فعالیت تعدادی از سفارتخانه های آمریکا در کشورهای مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، توقف فعالیت تعدادی از سفارتخانه های آمریکا در کشورهای مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید