گشتی در زنگبار جزیره رنگارنگ آفریقا در اقیانوس هند

به گزارش اخبار ورزشی، جزیره زنگبار که در ساحل غربی اقیانوس هند واقع شده است، دنیایی رنگارنگ را به گردشگرانی که برای بازدید از این جزیره می آیند، با دریای فیروزه ای، شن های سفید، باغ های ادویه، پارک های طبیعی و فروشندگان خیابانی که میوه های تازه را با لباس های سنتی می فروشند، ارائه می دهد.

گشتی در زنگبار جزیره رنگارنگ آفریقا در اقیانوس هند

به گزارش خبرنگاران، زنگبار، واقع در سواحل مقابل تانزانیا در شرق آفریقا، در مجموع از 54 جزیره تشکیل شده است. دو جزیره بزرگ مجمع الجزایر، که آب و هوای گرمسیری در آن حاکم است، جزیره اونگوجا، جایی که شهر استون در آن واقع شده است، و جزیره پمبا، که تجارت ادویه میخک در آن انجام می گردد، هستند.

شهر سنگی واقع در جزیره زنگبار که اقتصاد آن بر پایه فراوری ادویه و گردشگری است و تقریباً 1.5 میلیون نفر جمعیت دارد، در لیست میراث فرهنگی جهانی یونسکو واقع شده است.

در پارک ملی خلیج چاوکا جوزانی، در حدود 40 کیلومتری شهر زنگبار، گونه های محلی در خطر انقراض زنگبار، میمون های کلوبوس قرمز، در زیستگاه طبیعی خود دیده می شوند.

این منطقه یک پارک طبیعی با جنگل های حرا است. میمون های آبی، خوک های بوته ای، فیل ها، طوطی ها، نزدیک به 40 گونه پرنده و بیش از 50 گونه پروانه در این منطقه زندگی می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1402 بروزرسانی: 9 تیر 1402 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2137

به "گشتی در زنگبار جزیره رنگارنگ آفریقا در اقیانوس هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشتی در زنگبار جزیره رنگارنگ آفریقا در اقیانوس هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید