یزد، دروازه ورود گردشگران به شرق کشور است

به گزارش اخبار ورزشی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: یزد به عنوان دروازه ورود گردشگران به شرق کشور می تواند با برگزاری تور های تلفیقی جاذبه های این بخش از کشور را معرفی کند.

یزد، دروازه ورود گردشگران به شرق کشور است

سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در گفتگو با خبرنگار از ،گفت: یزد به عنوان دروازه ورود گردشگران به شرق کشور می تواند با برگزاری تور های تلفیقی در زمینه گردشگری طبیعی بخشی از جاذبه های این قسمت از کشور را به گردشگران معرفی کند.

فاطمی با اشاره به برگزاری شب گردشگری فرهنگی سیستان و بلوچستان در یزد اضافه نمود: این مراسم به منظور توسعه روابط گردشگری بین این دو استان برگزار شد.

این مقام مسئول گفت: دو دفتر اطلاع رسانی گردشگری سلامت و طبیعت گردی جهت معرفی پتانسیل های سیستان و بلوچستان در یزد راه اندازی و همچنین در شهر زاهدان یک دفتر به عنوان مرکز اطلاع رسانی گردشگری یزد فعال شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد اضافه نمود: این دفتار علاوه بر شناسایی جاذبه ها و پتانسیل های گردشگری در هر استان، باعث کاهش سردرگمی گردشگرانی که از هر استان به استان دیگر سفر می کنند می شود.

مصطفی فاطمی با بیان اینکه زاهدان یکی از قطب های چشم پزشکی در کشور است گفت: گردشگران پاکستانی زیادی در قالب گردکشری سلامت به استان یزد سفر می کنند که می توان با معرفی پتانسیل های استان سیستان و بلوچستان به آن ها زمینه توسعه گردشگری سلامت در این استان را فراهم کرد.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 166

به "یزد، دروازه ورود گردشگران به شرق کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزد، دروازه ورود گردشگران به شرق کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید