20 استارت آپ منتخب به جیتکس 2021 می فرایند

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه جیتکس دبی یکی از معتبرترین نمایشگاه های فناوری اطلاعات در منطقه خاورمیانه محسوب می گردد که هرساله در فصل پاییز میزبان متخصصان این حوزه است.

20 استارت آپ منتخب به جیتکس 2021 می فرایند

بخش های اصلی نمایشگاه جیتکس شامل هوش مصنوعی، فناوری های مدیریت و بهره وری از Big Data، راهکارهای مرتبط با فضای ابری، شبکه و امنیت سایبری، فناوری های مرتبط با بلاکچین، فین تک و راهکارهای اقتصادی می گردد.

این نمایشگاه فرصتی برای آشنایی با جدیدترین فناوری ها، ایجاد ارتباط با تولیدنمایندگان مطرح جهان و جذب سرمایه بین المللی را برای استارت آپ های ایرانی فراهم خواهد نمود.

از این رو در نمایشگاه سال جاری هم 20 شرکت دانش بنیان و استارت آپ ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در بخش فیوچر استارز (Future Stars Gitex 2021) این نمایشگاه که از 25 تا 29 مهر 1400 در مرکز تجارت جهانی دبی برپا می گردد، شرکت می نمایند و به معرفی راهکارهای فناوری خود در این نمایشگاه می پردازند.

صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت های دانش بنیان، حمایت از حضور آن ها در نمایشگاه های معتبر داخلی و خارجی را در دستور کار دارد. چرا که یکی از اهداف اصلی این صندوق، تسهیل جهت تجاری سازی محصولات و خدمات، توسعه توانمندی های مدیریتی و بازاریابی، یاری به شکل دهی ارتباطات بین المللی و ورود به بازارهای خارجی، طرح راه چاره های نوآورانه با هدف بین المللی سازی شرکت های دانش بنیان و ورود آن ها به زنجیره ارزش جهانی است.

بعلاوه به منظور توانمندسازی استارت آپ ها و برای حضور شایسته آنها در این رویداد بین المللی، دوره های آموزشی آنالیز و بهبود مدل کسب وکار برای ارائه به سرمایه گذار، آنالیز و تحلیل صفر تا 100 برنامه اقتصادی، چگونگی ارزیابی و ارزش گذاری استارت آپ ها، آشنایی با سرمایه گذاران کشورهای عربی و فرآیند جذب سرمایه در این کشورها، آشنایی با کلیات حقوقی مالکیت فکری و نحوه حفاظت از ایده ها، آشنایی با نظام ثبت اختراعات، و آشنایی با کلیدی ترین نکات حقوقی در انعقاد قرارداد با سرمایه گذار برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1575

به "20 استارت آپ منتخب به جیتکس 2021 می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 استارت آپ منتخب به جیتکس 2021 می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید