ثبت نام قطعی بیش از 93 درصد دانش آموزان خراسان رضوی در مدارس

به گزارش اخبار ورزشی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ثبت نام بیش از 93 درصد دانش آموزان استان برای سال تحصیلی تازه در مدارس و سامانه ملی سناد قطعی شد.

ثبت نام قطعی بیش از 93 درصد دانش آموزان خراسان رضوی در مدارس

به گزارش از، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ثبت نام یک میلیون و 250 هزار دانش آموز استان در سامانه ملی سناد (سامانه نام نویسی الکترونیکی دانش آموزان) برای سال تحصیلی 1400-1401 قطعی شده است.

او با بیان این که پیش بینی می گردد سال جاری با حدود 30 هزار دانش آموز تازه بیش از یک میلیون و 360 هزار دانش آموز در استان داشته باشیم اضافه کرد: ادامه ثبت نام در مدارس و سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به مدرسه به شکل عادی در حال اجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مورد کم و کیف آغاز سال تحصیلی تازه ادامه داد: سال تحصیلی 1400-1401 با موضوع آموزش ها در فضای مجازی آغاز خواهد شد و تصمیمات بعدی بر اساس شرایط پس از آن گرفته خواهد شد.

خدابنده اعلام کرد: بر اساس سیاست های وزارت آموزش و پرورش، آغاز سال تحصیلی با آموزش مجازی است و در ادامه، بر اساس شرایط شیوع کرونا و بر مبنای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا شیوه نامه آموزش به صورت حضوری یا استمرار آموزش مجازی و یا آموزش ترکیبی تهیه و اجرا خواهد شد.

او با بیان این که تامین سلامت دانش آموزان و معلمان اولویت اول و محور اصلی است توضیح داد: آغاز سال تحصیلی تازه که از روز شنبه سوم مهرماه خواهد بود با حضور مجازی دانش آموزان آغاز می گردد تا زمانی که رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس منطقه ها مختلف بر اساس رنگ بندی شیوع کرونا به حد عالی برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مورد واکسیناسیون دانش آموزان هم تاکید نمود: هنوز در این زمینه تصمیم گیری خاصی در سطح وزارتخانه انجام نشده است و هرگونه ابلاغ و اعلامی در این رابطه را مجری خواهیم بود.

خدابنده اظهار کرد: تا به امروز بیش از 75 هزار معلم استان دُز نخست واکسن خود را دریافت نموده اند و از دیروز برای دریافت دُز دوم در حال مراجعه هستند.

/ف.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1669

به "ثبت نام قطعی بیش از 93 درصد دانش آموزان خراسان رضوی در مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام قطعی بیش از 93 درصد دانش آموزان خراسان رضوی در مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید