جان باختن 70 بیمار بر اثر کرونا در 24 ساعت گذشته در تهران

به گزارش اخبار ورزشی، رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: متأسفانه تعداد فوتی ها در 24 ساعت گذشته در تهران که با تشخیص کرونا فوت شده اند، 116 نفر بودند که البته تست کرونای 70 نفر از مجموع 116 نفر، مثبت بوده است.

جان باختن 70 بیمار بر اثر کرونا در 24 ساعت گذشته در تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به آخرین شرایط کرونا در این استان، گفت: علی رغم تأکید و تصریح ستاد ملی کرونا و ستاد کرونا در استان تهران بسیاری از تخطی ها اجرا شده است.

وی ادامه داد: با توجه به جلسه دیروز با وزارت کشور و استانداری تصمیم گرفته شد تا با اعمال قوانین مربوطه و جرایم بازدارنده، زمینه لازم برای رعایت مسائل مربوط فراهم گردد.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با تأکید بر ضرورت توجه مردم به رعایت مسائل و پروتکل های بهداشتی، بیان داشت: مردم در این خصوص خود باید مشارکت داشته باشند و موارد تخطی شده را به معاون بهداشت در دانشگاه های علوم پزشکی و ستاد مقابله با کرونای استان اعلام نمایند.

زالی با بیان اینکه اعمال محدودیت های یک هفته ای در تهران در تعطیلی های کنونی تا یک هفته دیگر باید استمرار داشته باشد، چرا که یک هفته از لحاظ اپیدمیولوژیک تاثیری در فرایند کاهش شیوع بیماری ندارد، گفت: حداقل اعمال محدودیت ها باید دو هفته باشد و امیدواریم یک هفته دیگر نیز تمدید گردد.

وی با اشاره به اعمال جرایم علیه تخطی نمایندگان در موضوع رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ابراز داشت: نامه ای استانداری تهران خطاب به وزیر کشور و بهداشت نوشته است مبنی بر اینکه جرایمی برای خودرو هایی که غیر بومی هستند و تردد می نمایند اعمال گردد.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اینکه 55 درصد تهرانی ها از ماسک استفاده می نمایند، توضیح داد: این میزان در مناطق متراکم و دارای جمعیت بیشتر به زیر 35 درصد هم می رسد.

زالی با اشاره به اینکه استفاده از ماسک شرط لازم برای پیشگیری از ابتلاست، اعلام نمود: شرط کافی و مهم رعایت فاصله گذاری اجتماعی است؛ اگر چه ماسک یاری نماینده است، اما راه حل قطعی نیست.

وی اضافه کرد: مردم می توانند موارد عدم رعایت پروتکل ها را به معاونین بهداشت دانشگاه ها و همچنین به سامانه 190 اعلام نمایند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران متذکر شد: متاسفانه تعداد فوتی ها در 24 ساعت گذشته در تهران که با تشخیص کرونا فوت شده اند 116 نفر بودند که البته بر اساس معیار های ما کسانی بر اثر کرونا فوت می نمایند در پفراینده بالینی آن ها تست پی سی آر مثبت الصاق باشد و 70 نفر از مجموع 116 نفر آن ها کرونا مثبت بوده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1114

به "جان باختن 70 بیمار بر اثر کرونا در 24 ساعت گذشته در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان باختن 70 بیمار بر اثر کرونا در 24 ساعت گذشته در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید