مسکو به دنبال عذرخواهی آمریکا

به گزارش اخبار ورزشی، یکی از قانونگذاران ارشد روسی امروز (پنجشنبه) گفت، مسکو به دنبال عذرخواهی آمریکا پس از اظهارات جنجالی بایدن در مصاحبه اخیرش و قاتل خواندن پوتین است.

مسکو به دنبال عذرخواهی آمریکا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، کنستانتین کساچیف، معاون رئیس شورای فدراسیون روسیه گفت، اظهارات جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه اخیرش با شبکه خبری ای.بی.سی نیوز غیرقابل قبول است و باعث بدتر شدن اوضاع و روابط بین دو کشور می گردد و به هرگونه امیدواری از سوی روسیه درباره تغییر سیاست آمریکا در قبال روسیه در دوران ریاست جمهوری بایدن انتها می دهد.

وی ادامه داد: اگر آمریکا بابت این اظهارات عذرخواهی نکند، ممکن است با تلافی از سوی روسیه روبرو گردد.

بایدن در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا فکر می نماید ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه یک قاتل است، گفته بود، بله و همچنین گفته بود که پوتین هیچ روحی ندارد و باید بهای مداخله ادعایی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 را بپردازد؛ مساله ای که کرملین آن را رد می نماید.

معاون شورای فدراسیون روسیه همچنین در صفحه فیسبوکش نوشت: من فکر می کنم اگر هیچ توضیحی یا عذرخواهی از طرف آمریکایی خواسته نگردد، آخرین مورد نخواهد بود. این نوع ارزیابی از دهان یک دولتمرد با چنین درجه ای مجاز نیست. این نوع اظهارات تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست.

،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1413

به "مسکو به دنبال عذرخواهی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو به دنبال عذرخواهی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید