تور روسیه: وزیر خارجه روسیه: با ناتو روابطی نداریم

به گزارش اخبار ورزشی، خبرگزاری خبرنگاران- سرگئی لاوروف پس از مصاحبه با آنکن هایتفلد، وزیر امور خارجه نروژ گفت: ناتو دوست روسیه نیست، آن ها تصمیم گرفته اند که دوست نباشند.

تور روسیه: وزیر خارجه روسیه: با ناتو روابطی نداریم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت که روابط این کشور و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را نمی توان بد توصیف کرد، زیرا اکنون هیچ ارتباطی وجود ندارند.

لاوروف پس از مصاحبه با آنکن هایتفلد، وزیر امور خارجه نروژ، اضافه نمود: ناتو دوست روسیه نیست. آن ها تصمیم گرفته اند که دوست نباشند. آن ها، روسیه و چین را تهدیدی برای ناتو توصیف می نمایند.

وی با اشاره به اظهارات اخیر انه گریت کرامپ کارنباور وزیر دفاع آلمان، گفت: تفاوت هایی که اکنون داریم، ایدئولوژیک است. ما معتقدیم که باید روی واقعیت تمرکز کنیم، اما همانطور که این خانم (وزیر دفاع) در آلمان گفت، ناتو در اندیشه بازدارندگی روسیه و آمادگی برای حمله به آن است.

وزیر امور خارجه روسیه گفت: این ها همه خیال است. شاید او و طرفدارانش چنین چیزی را دوست داشته باشند، اما ما می خواهیم نگرش عمل گرایانه داشته باشیم.

لاوروف ابراز امیدواری کرد که نروژ به تعهدات خود در چارچوب ناتو پایبند باشد و بعلاوه، اهمیت روابط با روسیه را در نظر بگیرد. وی خواهان شروع مصاحبهی وزارتخانه های دفاع دو کشور و رایزنی های دائمی درباره امنیت روسیه و نروژ شد.

وزیر امور خارجه روسیه اضافه نمود، از وزیر امور خارجه نروژ دعوت نموده است تا هر زمانی که مناسب می بیند، به روسیه سفر کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1753

به "تور روسیه: وزیر خارجه روسیه: با ناتو روابطی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: وزیر خارجه روسیه: با ناتو روابطی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید