پرونده قایق های جامانده در چین بسته شد، امتیاز از دست رفته برگشت

به گزارش اخبار ورزشی، پس از این که فدراسیون قایقرانی هزینه قایق های خریده شده را تسویه حساب کرد توانست امتیاز استفاده رایگان از قایق ها در مسابقات را برگرداند.

پرونده قایق های جامانده در چین بسته شد، امتیاز از دست رفته برگشت

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

علیرضا سهرابیان در گفت وگو با خبرنگاران درباره تسویه حساب با شرکت چینی پس از این که دو سال از خرید قایق های رویینگ می گذرد، گفت: سال 96 در یک کار ارزنده تعدادی قایق رویینگ خریده شد و آن زمان مبلغی از پول خرید قایق ها پرداخت شد اما مابقی پول باقی ماند و همین مساله هم باعث شد از سال 96 قایق ها وارد ایران نشوند. با تلاشی که صورت گرفت و یاری وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک، مبلغی ارز جمع آوری کردیم و در سفری که به تایلند داشتم با شرکت چینی تسویه حساب کردم و خوشبختانه پرونده این قایق ها بسته شد.

او ادامه داد: احتمالا از هفته آینده هم کار ارسال قایق ها به یکی از مناطق آزاد جنوب ایران شروع می گردد. از این به بعد دیگر باید گمرک یاری کند تا بتوانیم قایق ها را ترخیص کنیم تا در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد و آن ها برای مسابقات انتخابی المپیک آماده شوند.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که برای تسویه حساب مشکل خاص دیگری به وجود نیامد؟ توضیح داد: خیر. آقای وحید مرادی، نایب رییس رویینگ آسیا هم بعد از کنگره آسیا یاری کرد تا تسویه حساب با شرکت چینی انجام گردد و باید از او تشکر کنم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براین که این امکان وجود دارد شرکت چینی برای مسابقات قایق ها را به صورت رایگان در اختیار ملی پوشان قرار دهد؟ تاکید نمود: قبلا قرار بود چنین کاری انجام گردد اما با توجه به بد عهدی ایران برای پرداخت مبلغ قایق های خریده شده، این شرکت چینی نیز در مکاتبه رسمی با ما گفت قایق ها را برای مسابقات به صورت رایگان در اختیار ما نمی گذارد و تا همین کاپ آسیایی هم این کار را انجام داد و ما هم مانند کشورهای دیگر مجبور به پرداخت اجاره شدیم. اما قرار شد برای مسابقات کسب سهیمه المپیک و خود المپیک قایق ها را رایگان در اختیار ما بگذارد. این که ملی پوشان با آن نوع قایقی که مدنظر دارند مسابقه بدهند، یاری شایانی به ما می کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 479

به "پرونده قایق های جامانده در چین بسته شد، امتیاز از دست رفته برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده قایق های جامانده در چین بسته شد، امتیاز از دست رفته برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید