3 روغنی که برای مو های خشک و کدر معجزه می کنند

به گزارش اخبار ورزشی، بهترین راه برای مراقبت از موی خشک این است که آن را با روغن گرم ماساژ بدهید. اگر شما هم می خواهید از شر مو های خشک و کدر خود خلاص شوید، این مظلب را بخوانید.

3 روغنی که برای مو های خشک و کدر معجزه می کنند

به گزارش بهداشت نیوز، خشک بودن مو می تواند سبب بروز مسائل بیشتر برای مو ها شود که رفع آن ها نیاز به یک روتین طولانی مدت مراقبت از مو ها دارد. خبر خوب اینکه برخی درمان های ساده خانگی می توانند به درمان خشکی مو ها کمک کنند.

بهترین راه برای مقابله با مو های خشک این است که آن را با روغن گرم ماساژ بدهید. استفاده از روغن برای موی خشک، یک راه حل برای مسائل مختلف مو مانند شکستگی، خشکی، دو شاخه شدن انتهای مو و کم آبی آن است. اگر شما هم می خواهید از شر مو های خشک و کدر خود خلاص شوید، این نوشتار را مطالعه کنید.

روغن پیاز برای موی خشک

احتمالا شنیده اید که پیاز چه تاثیر شگفت انگیزی برای مو و پوست سر دارد. استفاده از روغن پیاز برای مو یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای تقویت مو ها است. این روغن به عنوان یک حالت دهنده طبیعی عمل می کند و به معنای واقعی بافت مو های شما را بهبود می بخشد.

مواد مغذی موجود در روغن پیاز به اندازه کافی مو را تغذیه می کند تا از شکستن، نازک شدن مو ها جلوگیری کند. همچنین سطح PH پوست سر شما را حفظ می کند که باعث رشد بهتر و سالم مو می شود.

نحوه استفاده از روغن پیاز: چند قطره روغن پیاز را روی کف دست خود بریزید و هر دو دست خود را به هم بمالید تا گرم روغن شود. سپس آن را به مدت 15 تا 20 دقیقه روی پوست سر خود ماساژ دهید. صبر کنید تا روغن حدود 3 تا 5 ساعت روی پوست سر بماند. در آخر با اندازهی آب ولرم و شامپوی ملایم مو های خود را بشویید.

روغن نارگیل برای مو

روغن نارگیل سرشار از مواد مغذی است که برای مو های شما خیلی مفید است. در اصل استفاده از روغن نارگیل یک روش قدیمی برای صاف کردن، نرم کردن و حالت دادن مو ها است. این روغن به جلوگیری از آسیب، شکستگی، ریزش مو کمک می کند و همچنین باکتری ها و عفونت پوست سر شما را آزاد می کند.

نحوه استفاده از روغن نارگیل برای موی خشک: قبل از این که مو های خود را شامپو بزنید، از آن به عنوان نرم کننده پیش از شست و شو استفاده کنید. قبل از شستن موها، روغن نارگیل را حدود 10 تا 30 روی مو های خود بمالید. ا

لبته دقت کنید که روی قسمت میانی موهایتان تمرکز کنید نه روی پوست سرتان. این روغن به مرطوب کردن و تغذیه مو کمک می کند و از وز یا خشک شدن آن ها جلوگیری می کند.

روغن آرگان برای موی خشک

روغن آرگان یکی از بهترین روغن هایی است که به تغذیه مو های شما کمک می کند. این روغن به درخشندگی و نرمی مو ها کمک می کند و باعث می شود از شر موخوره نیز خلاص شوید. روغن آرگان به دلیل خواص تقویت کننده خود به جلوگیری از شکستگی و ریزش مو تاثیر دارد.

ویتامین E موجود در این روغن رشد مو را تقویت کرده و از ساقه مو در برابر آسیب بیشتر محافظت می کند. به علاوه از عفونت های پوست سر نیز جلوگیری می کند.

نحوه استفاده از روغن آرگان: اگر می خواهید خشکی مو های خود را درمان کنید، بهترین راه استفاده از روغن آرگان برای آبرسانی آن است. این روغن نه تنها سبب آبرسانی مو ها می شود بلکه به حالت آن نیز کمک می کند. کافی است چند قطره از آن را به شامپوی خود اضافه کنید. روغن آرگان به پاکسازی پوست سر نیز کمک می کند.

منبع: فرارو
انتشار: 2 آذر 1401 بروزرسانی: 2 آذر 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2041

به "3 روغنی که برای مو های خشک و کدر معجزه می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 روغنی که برای مو های خشک و کدر معجزه می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید