سناتور آمریکایی: دست ترامپ را برای فشار بر ایران باز گذاشته ایم

به گزارش اخبار ورزشی، یک سناتور ارشد آمریکایی مدعی شده لایحه بودجه دفاعی این کشور در سال 2020 دست رئیس جمهور آمریکا برای اعمال فشار بر ایران را باز می گذارد.

سناتور آمریکایی: دست ترامپ را برای فشار بر ایران باز گذاشته ایم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و اعضای حزب جمهوری خواه در دو مجلس کنگره آمریکا لایحه بودجه دفاعی سال 2020 این کشور را نوعی پیروزی عمده برای خودشان می دانند.

روزنامه واشنگتن تایمز نوشته نسخه نهایی قانون اختیارات دفاعی ملی آمریکا دست ترامپ را برای سیاست گذاری در قبال ایران و عربستان سعودی و همچنین در زمینه روش های تأمین بودجه برای ساخت دیوار حائل با مکزیک در مرزهای جنوبی آمریکا باز می گذارد.

احتمال می رود مجلس سنا تا قبل از یکشنبه هفته آینده لایحه مذکور که قبلاً به تأیید مجلس نمایندگان رسیده را تصویب کند. کاخ سفید گفته ترامپ مصوبه کنگره را امضا و آن را به قانون تبدیل می کند.

جیمز ایننهاف رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا در یادداشتی خطاب به همکاران جمهوری خواه خود، درباره این طرح قانونی نوشته است: [این طرح] در زمینه مسائل مرزی/ساخت دیوار، فروش سلاح، زندان گوانتانامو، تغییر در قوانین تراجنسیتی ها هیچ محدودیتی ایجاد نمی کند و محدوده ای برای اختیارات رئیس جمهور جهت فشار بر ایران قائل نیست.

پیش از این روزنامه واشنگتن پست گزارش داده بود لایحه بودجه دفاعی آمریکا حاوی متممی است که به دولت این کشور اجازه می دهد تحریم های جدیدی سوریه و متحدان آن، ایران و روسیه وضع کند.

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 557

به "سناتور آمریکایی: دست ترامپ را برای فشار بر ایران باز گذاشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور آمریکایی: دست ترامپ را برای فشار بر ایران باز گذاشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید